ניוזים חמיםחדשות

דימונה: פעוטה ננעלה בשגגה ברכב וחולצה במהירות על ידי מתנדבי ידידים: מזכירים שלא לתת לילדים את מפתח הרכב מחשש לנעילה

"האמא סיפרה לנו שהיא נתנה לילדה את המפתח כדי שלא לשכוח אותה, אבל הילדה נעלה את עצמה. תוך דקה פתחנו את הרכב וחילצנו אותה"

כאשר התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות פעוטה כבת שנתיים שנעלה את עצמה בשגגה ברכב לעיני אמה, ברחוב בבא סאלי בדימונה, ענה יוסי שטרן, מוקדן ידידים לשיחה, לקח פרטים והזעיק מתנדבים לכתובת. יוסף פרץ וטריפי הואשלה, מתנדבי סניף דימונה, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם, חילצו המתנדבים את הפעוטה בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

יוסף וטריפי מספרים: "כל אחד מאיתנו היה באמצע משהו אחר. יוסף באמצע מנהרה לשטיפת רכב, וטריפי באמצע הקפה של הבוקר. שנינו עצרנו הכול ויצאנו לחלץ. האמא סיפרה לנו שהיא נתנה לילדה את המפתח כדי שלא לשכוח אותה, אבל הילדה נעלה את עצמה. תוך דקה פתחנו את הרכב וחילצנו אותה. האמא הודתה לנו מאוד על ההגעה המהירה ועל החילוץ המקצועי. זה סיפוק שאין לתאר."

בידידים שבים וקוראים להורים לשאת עליהם את מפתח הרכב ושלא לתת אותו בידי הילדים • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות