ניוזים חמיםחדשות

בשורה למעסיקים בישראל: לא ישלמו שכר כפול לעובדים זרים ביום בחירות לרשויות המקומיות

מליאת הכנסת אישרה ביום שני, סדרה של תיקונים של חוק הרשויות המקומיות (בחירות)שכוללת תיקון שקידם ח"כ אלון שוסטר (המחנה הממלכתי)

עד היום, החוק קבע שביום הבחירות הארציות והמקומיות, עובד זכאי ליום שבתון בשכר או לחילופין יהיה זכאי לתשלום בשיעור 200% אם עבד ביום זה.
לפני כשנתיים עבר תיקון לחוק הנוגע לבחירות הארציות, אשר קבע שהסדר זה לא יחול על עובדים זרים (בשורה של ענפים) שכן הם אינם בעלי זכות הצבעה.
תיקון החוק שקידם חה"כ שוסטר, קובע הסדר זהה בחוק הרשויות המקומיות כך שגם בבחירות לרשויות המקומיות, מעסיק לא יחויב לשלם שכר בשיעור של 200% לעובד שאינו תושב ישראל.

ח"כ אלון שוסטר: "תיקון החוק בא לעשות צדק עם המעסיקים שעד היום באופן אבסורדי אולצו לשלם כפול לעובד זר למרות שאין לו זכות בחירה, וזאת מתוקף חוק שתכליתו לעודד הצבעה. מדובר בנטל מיותר לחלוטין עבור המעסיקים. מודה ליו"ר ועדת הפנים והגנת הסביבה, ח"כ יעקב אשר על הירתמותו לקידום התיקון

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות