ניוזים חמיםחדשות

סיוט הבוקר בחולון: נסיעה של 4 קילומטר ארכה למעלה משעה בשל עבודות נת"ע, שעתה גם פגעה בקו מים מרכזי בעיר

תושבי קרית שרת בחולון שניסו לצאת בבוקר לעבודה ומחוץ לעיר נדהמו לגלות שנסיעה של קילומטרים בודדים ארכה כשעה וחצי. ככל הנראה בשל עבודות נת"ע, שלא פתחה כבישים בזמן. ועתה גם בשל עבודות נת"ע נפגע קו מים ראשי בשדרות ירושלים

סיוט הבוקר ביציאה מקריית שרת בחולון לכיוון אזור התעשייה – ככל הנראה בשל עבודות של נת"ע על קווי הרכבת הקלה, כשהעבודות התבצעו במשך הלילה – בהם גם נרשמו פקקים, אך ככל הנראה הכבישים לא נפתחו לתנועה בשעות הבוקר וכך אלפי תושבים מצאו עצמם בפקקים בלתי אפשריים.

תושבים רבים מדווחים על כך שנסיעה של 4 קילומטר בלבד ארכב למעלה מארבעים דקות נסיעה, ועבור אחרים היציאה מחולון החוצה ארכה לא פחות משעה וחצי.
היו כאלו שהאשימו את ראש העיר מוטי ששון, שלא מונע מנת"ע לחסום צירי תנועה מרכזיים בשעות הבוקר ואילו אחרים הגנו על ששון וטענו כי "מפגע" עבודות הרכבת הקלה משבשת את חייהם של תושבים בתל אביב, בת-ים וכל הערים בהם מבוצעות העבודות.
אלא שבכך לא מסתיימים המפגעים הבוקר בשל עבודות נת"ע – לפני זמן קצר הודיע תאגיד מי שקמה, כי במסגרת העבודות על הרכבת הקלה, חברת נת"ע פגעה בקו מים ראשי בשדרות ירושלים בחולון.
עקב כך, יתכנו שיבושים באספקת המים ברחובות אלופי צה"ל, שדרות ירושלים ומשה שרת.
במי שיקמה ציינו כי הם עושים הכל בכדי לזרז ולסייע בתיקון הקו ולהחזיר את המצב לקדמותו בהקדם.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות