ניוזים חמיםחדשות

תושב ר"ג הגיש תלונה במשטרה נגד פנחס שאמה על אלימות, איומים וגרימת חבלות, לטענת התושב רק בגלל תמיכה שהביע בליעד אילני, יריבו של שאמה הבן

הבחירות בר"ג הופכות למלוכלכות: ביום חמישי הגיש שמוליק מזרחי, יו"ר ועד עובדי העירייה לשעבר, תלונה במשטרה נגד פנחס שאמה, אביו של ראש העיר, בטענה כי תקף אותו וגרם לו לחבלות, קילל ואף איים עליו, והכל בגלל שלטענתו העלה סרטון בו הביע תמיכה ביריבו של שאמה בבחירות, ליעד אילני

שמוליק מזרחי כיהן בעבר כיו"ר ועד עובדי עיריית רמת גן. הוא תושב ותיק בעיר וכיום גימלאי. לאחרונה מזרחי הביע תמיכה גלויה במועמדותו של ליעד אילני לראשות העיר. אילני הוא היריב העיקרי והמאיים על כיסאו של כרמל שאמה הכהן.

אלא שמזרחי לא שיער שתמיכתו הגלויה באילני תוביל אותו לתלונה במשטרה ולהיות לטענתו מטרה לאיומים, קללות ותקיפה פיזית מצד פנחס שאמה – אביו של ראש העיר כרמל שאמה הכהן.

וכך מספר שמוליק מזרחי את ארע: "בבוקר יום חמישי האחרון חבר שלי צילם אותי בסרטון בו אני מביע תמיכה בליעד אילני ואומר שכרמל שאמה הכהן לא יוכל להיבחר שוב לראשות העיר. הסרטון הזה הופץ ופורסם ברשתות החברתיות. זו לא הפעם הראשונה שאני מביע תמיכה באילני".

אלא שלדבריו של מזרחי, הוא לא צפה לתגובה שקיבל בעקבות הסרטון, כפי שהוא ממשיך ומספר: "ביום חמישי אחר הצהריים ישבתי עם חברים שלי בבית קפה ברמת שקמה, ישבנו בכיכר. פתאום פנחס שאמה הגיע לכיכר והלך לכיווני והתחיל לירוק עליי. אמרתי לו: 'סליחה, על מי את יורק בדיוק?'. ואז הוא התקרב אליי בהליכה עצבנית. ואז הוא התקרב אליי והמשיך לקלל אותי ואז הוא דפק לי את הנייד שלו על הזרוע שלי וגרם לי לחבלה. הוא ניסה לתת לי כמה אגרופים ואז התחילו אנשים לתפוס אותו והרחיקו אותו למד וניסו להרגיע אותו. הם אמרו לו שאם אני ארים עליו יד, זה יפגע בו. לא רק שהוא תקף אותי, הוא גם קילל, גידף ואיים – תוך שהוא מתרחק מהמקום: 'אתה תראה מה יהיה עוד 4 חודשים'".

עם סיום האירוע, שמוליק מזרחי ניגש לתחנת המשטרה והגיש תלונה על תקיפה כנגד פנחס שאמה.

מטעם פנחס שאמה נמסרה תגובה למערכת "ניוזים ישראל" והיא מובאת במלואה: "דובר בניסיון להאשים אדם מבוגר בן 75 שהותקף על ידי ביריון צעיר ממנו בהרבה שפוטר מהעירייה ונדחה פעם אחר פעם על ידי בית הדין לעבודה. מאז פתח אותו אדם במסע נקמה והתנכלות רווי התקפי זעם ואיומים ברחובות העיר ובמסדרונות העיריה כולל איומים ברצח של בכירים בעירייה. 

"הדבר מלמד שמדובר בכתבה שקרית, המהווה חוליה נוספת במאמץ הכושל לסחוט באיומים תקציבי פרסום עירוניים מבנו כרמל שאמה הכהן שמכהן כראש עירית ר"ג ועומד מולכם ומגן על הקופה הציבורית כסלע איתן.  גם כתבה שקרית וסחטנית זו לא תסייע בידכם אך בהחלט תביא להגשת תביעת לשון הרע כנגד כל הנוגעים בדבר".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות