ניוזים חמיםחדשותמקומי

"חזרתי!" יואל לביא, ראש העיר המיתולוגי של רמלה הכריז על ריצה לראשות העיר וזוכה לתמיכה רחבת היקף מתושבי העיר

"הציבור הרמלאי נשא אותי על כפיים חמש מערכות בחירות והיום הציבור מבקש ממני לשוב ולהתמודד, בטענה "רמלה צריכה אותך, תחזור!" אז תשובתי לפניות התושבים הינה חד-משמעית: אני מתייצב בגאון להיות שרת העיר!" יואל לביא

יואל לביא, ראש עיריית רמלה המיתולוגי שניהל את העיר רמלה ביד רמה במשך חמש קדנציות ופרש לעשות לביתו ממש לפני סיום הקדנציה החמישית ותחילת השישית, הודיע השבוע שהוא חוזר לפוליטיקה המקומית ומתחרה שוב על תפקיד ראש עיריית רמלה והעיר- כמרקחה. תושבים רבים מגיעים למטה של לביא ברחוב הרצל ומאות רבות עוצרים אותו בשוק וברחוב ומבקשים ממנו בכל לשון של בקשה 'תחזור'.

יואל לביא מתאר מדוע הוא מבקש לחזור לתפקיד אותו החזיק בעיר במשך 24 שנים "החלטתי לשוב ולהתמודד על ראשות העיר, מסיבות רבות, בעיקר בגלל אופן הניהול והתפקוד של העיריה בהרכבה הנוכחי. הציבור מודע להזנחה, לזלזול בפניותיו, לאי הטיפול בבעיות ובמצוקות היום-יומיות. הפגיעה בכבוד שלנו כתושבים מצד העירייה, בלתי נסלחת." הוא ממשיך ומספר "אני נולדתי וגדלתי בעיר. אני אוהב את העיר ורוצה שתהיו גאים בעיר שלנו. הציבור הרמלאי נשא אותי על כפיים חמש מערכות בחירות, היום הציבור מבקש ממני לשוב ולהתמודד בטענה "רמלה צריכה אותך, תחזור! רק אתה יכול להשיב את הביטחון שלנו כרמלאים. אתה דאגת לנו! איכפת לך מכל אחד מאיתנו. אתה יכול להחזיר את קרנה של העיר והשפיות בדרך ניהולה… תשובתי לפניות התושבים הינה חד-משמעית: אני מתייצב בגאון להיות שרת העיר."

לגבי השמועות והרכילויות שהפיצו עליו ביום שאחרי עזיבתו את התפקיד לפני כשש שנים עונה לביא "לאורך השנים – יריביי הפוליטיים הפיצו דברי דיבה ולשון הרע כנגדי – אמרו ש- פרשתי בגלל שהמשטרה מצאה בעיות פליליות בניהול העיריה, או בהתנהגותי האישית – לא היה ולא נברא! סיפרו על גירעונות של העיריה וניהול כספי לא ראוי – ואילו דו"ח מבקר המדינה, מציג את העובדה שרמלה נמצאת באיתנות פיננסית!" יואל לביא מלא באנרגיה כתמיד ממשיך בתנופה ומסכם "אני חוזר להתמודד, ביודעי שבחמש מערכות הבחירות שהשתתפתי בהן, בחרתםבי כשרת נאמן לבקשות שלכם, לצרכים שלכם כתושבים ולצרכי פיתוח של העיר. בעוד ארבעה חודשים, בעזרת תושבי רמלה האהובים, אני חוזר להיות ראש העיר של רמלה!"

יואל לביא שרץ באופן עצמאי יתחרה בבחירות מול מיכאל וידאל ראש העיר המכהן והראל שוהם חבר מועצת העיר.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות