ניוזים חמיםחדשות

ראש עיריית בת-ים, צביקה ברוט, חושף: "אני, הוריי ובני משפחתי מקבלים איומים על חיינו – כשהם מזהירים שאם לא אפרוש מהבחירות, אחוסל"

האם גורמים פליליים מתערבים בבחירות לראשות העיר בת-ים? ראש העיר ברוט קיבל את המסר הבא: "תתפטר או שתמות בחודש הקרוב"

רק לאחרונה ראש עיריית בת-ים הגיש בצעד חריג תביעת דיבה נגד בעל דף פייסבוק בעיר, שמוציא את דיבתו בפוסטים ברשתות החברתיות. עם חזרתו של שלמי לחיאני למירוץ לראשות העיר, נדמה שמערכת הבחירות של בת-ים יורדת לפסים רעים. בפוסט ארוך וחריג חושף ביום שישי האחרון, ראש העיר צביקה ברוט, כי מלבד הכפשות וקללות שהוא חווה על בסיס יומיומי בשנים האחרונות, מאז מונה לראש העיר – הוא ובני משפחתו, בהם הוריו ואחייניו מקבלים איומים על חייהם – תוך אזהרה שאם לא יפרוש מהבחירות – הוא יחוסל.
כך כתב ברוט"
"אמא שלך זו@ה.
הלוואי שתמות מחר בבוקר.
דובון שאוכל כמו חזיר.
מפג@ אשכנזי.
עבריין, שקרן ונוכל.
נחזור לשלטון ונשלח אתכם לקיבי@ימט, חתיכת ח@א.
תתפטר או שתמות בחודש הקרוב".
ברוט ממשיך ומספר על מסכת האיומים שהוא עובר כבר כמעט חמש שנים, מא זמונה לראשש עיריית בת-ים וכותב: "כבר כמעט חמש שנים שאני נאלץ להתמודד עם זה. קומץ פעילים קטן (חלקם בכלל לא בת-ימים) שמאיים, מנבל את הפה, ומשקר ללא הפסקה כדי לגרום לי לפרוש, ולאפשר לשלטון הישן לחזור.
לפני חמש שנים עצרתי קריירה מצליחה, כדי להתמודד על ראשות העיר שבה נולדתי וגדלתי כל חיי. נכון, התנאים והשכר שלי היו גבוהים הרבה יותר כשעבדתי בתפקידים בכירים בשוק הפרטי, אבל היתה לי תשוקה אדירה להתגייס ולהוביל את העיר שלנו קדימה.
זכיתי להיות ראש העיר הצעיר ביותר אי פעם בעיר, וגם היחיד שהתגורר בה תמיד – ולא עזב אותה אפילו ליום אחד. כי אני מאוהב בבת-ים.
הבאתי לעיר צוות מקצועי עם שותפים להנהגה שהם אנשים נקיי כפיים, ישרים ומקצועיים. המקצועיות הזו היא שאפשרה לנו להתחיל יחד מהפכה אמיתית בת-ים.
אבל זה לא מנע מהקומץ ההוא, שלא הצליח לנצח אותנו בקלפי, להמשיך ולהשמיץ אותנו:
כשהצלחנו לראשונה אי פעם לחסל את הגירעון של בת-ים – הם קיללו את אמא שלי בפייסבוק.
כשנלחמנו בשחיתות ושמרנו בהצלחה על הקופה הציבורית של הבת-ימים – הם קראו לי ״דובון שאוכל כמו חזיר״ (אגב, מקווה שהם שמו לב שדווקא הורדתי 20 ק״ג השנה!).
כשהודעתי שאני מוותר על רכב השרד והדלק שמגיעים לי על חשבון העיריה, ושילמתי מכיסי עשרות אלפי שקלים כדי לשמש דוגמא אישית – הם זלזלו וקראו לי ״ליצן חצר בעל מוגבלות״.
כשעשינו חוג חינם לכל ילד והגענו לשיא של כל הזמנים באחוזי הבגרויות – הם כתבו שאני ״כישלון שלא הצליח עדיין להתחתן ולהביא ילדים לעולם״.
כשהצלחנו לבטל את האיחוד של בת-ים עם יפו שהם יזמו – הם קראו לנו ״גזענים״ (והם הבטיחו שהם בכל זאת יתמכו באיחוד עם יפו. אני חוזר ומבטיח – אצלי זה לא יקרה)
כשעשינו את פסטיבל המזרקות המדהים – הם הגישו דרישה למשרד הפנים לבטל אותו (אגב, הסיעה של ראשי העיר הקודמים עדיין מנסה לעצור את זה. לא יעזור להם. הפסטיבל יהיה גם השנה!).
כשהבאנו את פסטיבל אהבה עם האמנים הכי גדולים בארץ – הם קראו לי ״מפגר אשכנזי״ ופגעו גם בבת הזוג שלי. כשהצלחנו להוריד את הארנונה לראשונה אי פעם – הם טענו שאנחנו ״שקרנים ונוכלים״.
וכשמנהטן בחרה לחתום עם בת-ים על הסכם ערים תאומות – הם טענו שנסעתי לחו״ל כדי לבלות על חשבון הציבור (כמובן שזה שקר. חלק מהטיסות שולמו בכלל מכיסי הפרטי (!) כדי לשמש דוגמא אישית, ובנסיעות הללו גייסתי לבת-ים מיליוני שקלים). אפילו כשהרסנו לאחרונה את המבנה המכוער בבלפור 2 בכניסה לעיר לטובת עוד גינה חדשה – הם ניסו להתנגד לזה.
וכך היה גם כשעשינו את מהפכת הפארקים והגינות, שיפצנו את מוסדות החינוך, הנגשנו את העיר לבעלי צרכים מיוחדים, חידשנו את הרחובות, וגרמנו לבת-ים להתעורר – בכל המקרים הללו הם קיללו, ושיקרו, והשמיצו, והוציאו שם רע לעיר שלנו. כי הם לא באמת אוהבים את בת-ים – הם אוהבים את עצמם.
והדבר שהכי הרתיח אותי: הם פגעו במנכ״לית העירייה התותחית שלנו, שהגיעה ממשרד האוצר והובילה את המהפכה הכלכלית שעשינו, כשטענו שהיא נעדרה מהעבודה במשך כמה ימים. הם רק לא סיפרו שהמנכ״לית הייתה לצד בעלה החולה בימיו האחרונים, בחור צעיר שנפטר בינתיים מסרטן, כשבמקביל היא תקתקה את העבודה בעיר בלי שמישהו בכלל שם לב למה שהיא עוברת. אין להם גבולות.
ועוד ועוד ועוד. אלפי פוסטים במשך ארבע וחצי שנים. בחלק מהמקרים זה הוביל לאיומים ברצח עלי (שטרם פורסמו), לפגיעה פעמיים ברכב שלי, לאבטחה משטרתית, ולאיומים גם על בני המשפחה שלי, כולל ההורים והאחיינים הקטנים שלי.
אבל הם ממש לא מפחידים אותי, ולא ישברו אותנו לעולם.
לאחרונה הגשנו תביעת דיבה ראשונה ובקרוב יוגשו עוד כמה. כי חופש הביטוי הוא לא חופש השיסוי.
ולא אכפת לי לגבי עצמי: אכפת לי מהפגיעה בשותפים שלי, אנשים ישרים ונקיי כפיים שיחד איתי הובילו את המהפכה בעיר בשנים האחרונות ואת המאבק בשחיתות, ואכפת לי מהפגיעה בצוות המקצועי המצוין שיש בעיריה. אנשים מסורים שעובדים מבוקר עד ערב למען התושבים.
אז איך ממשיכים מכאן? קודם כל, אומרים תודה גדולה לכם, תושבי בת-ים. אתם השותפים שלנו לעשיה הגדולה ומכם אני שואב את הכח להמשיך. תודה על התמיכה האדירה!
שנית, לא יורדים לרמה שלהם.
הם ימשיכו להפיץ שקרים – אנחנו נמשיך לעבוד קשה.
הם יירדו נמוך – אנחנו נעלה גבוה.
הם ימשיכו לשקר – אנחנו נמשיך להילחם בשחיתות ולשמור על הכסף של כולנו.
הם ילכלכו על בת-ים – אנחנו ננקה אותה.
הם ימשיכו להפיץ חושך – אנחנו נדליק את האור. ביחד.
והכי חשוב: אני מבטיח לכם לא להירתע ולא לעצור. אנחנו מכבדים את כולם, אבל אף אחד לא יוכל לעולם לאיים או להפחיד אותנו. בטח לא הם. בכל פעם שהם יפיצו לכלוכים, אני אציג אותם כאן בפומבי ואתן לכם לשפוט. שקיפות, כבר אמרנו?
בשם השותפים שלי ובשמי – אנחנו מתחייבים להמשיך בעשיה ללא מורא ופחד, ולהמשיך לשמור רק על האינטרס של תושבי העיר – ולא על בעלי האינטרסים.
נדאג שבת-ים תמשיך לעוף לשמיים ולרשום את ההישגים הטובים ביותר אי פעם, ונשמור תמיד על תדמית נקיה ומכובדת.
ואנחנו מתחייבים להמשיך ולעבוד קשה, ללא הפסקה, לילה ויום, כדי לדאוג שבת-ים שלנו – לעולם לא תחזור לאחור".
צילום: פייסבוק ברוט

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות