ניוזים חמיםחדשות

אלרן רחמני, תושב ת"א, איים להגיע למרכז להט"בים ולרצוח הומוסקסואלים וטרנסג'נדרים, ועשה זאת גם לאחר שנעצר

כתב אישום חמור נגד אלרן רחמני, תושב תל אביב בן 45 שאיים לרצוח בכמה הזדמנויות הומוסקסואלים ולפגוע גם במרכז לנשים טרנסג'נדריות

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה לבית משפט השלום בעיר כתב אישום נגד אלרן רחמני בן 45, תושב העיר, לאחר שאיים לרצוח להט"בים ולפגוע במרכז לנשים טרנסג'נדריות.

מכתב האישום שהגישה עו"ד פמלה בנימין עולה כי רחמני התקשר בסוף חודש מאי למרכז לנשים טרנסג'נדריות בעיר תל אביב. במהלך השיחה, טען בכזב כי ברצונו לתרום חפצים למרכז אותו כינה מרכז ל-"קוקסינלים וכאלה באזור ת"א", תוך שהוא מבקש מהעובד בטלפון למסור לו את כתובת המרכז. לאחר שהעובד השיב כי הכתובת חסויה, אמר לו רחמני "אתה מבין שבעצם אתם, כלומר אתם לוקחים חלק ועוזרים בעצם לאנשים לחתוך את עצמם ולפגוע בעצמם ולעשות בעצמם מומים". בעקבות דבריו, שאל אותו העובד כיצד נודע לו על המרכז ורחמני איים עליו בתגובה "שאני אגיע אליך אתה תדע, מבטיח לך שאתה תדע" וכי "אתה מבין שאתה הולך להידקר נכון?".

לאחר שהוגשה תלונה במשטרה, הגיעו לרחמני השוטרים ועצרו אותו. גם לאחר מעצרו, המשיך רחמני לאיים לפגוע בלהט"בים וטרנסג'נדרים ואמר לשוטר כי ירצח את ההומוסקסואל הראשון בו יפגוש. במספר הזדמנויות איים כי יסע במהירות 180 קמ"ש וידרוס הומוסקסואלים.

 

צילום אילוסטרציה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות