ניוזים חמיםחדשות

הצהרת תובע כנגד תושב יפו בגין הונאה

האשמה: עוקץ וזיוף של בנקים שונים וסוכנויות רכב שונות בהיקף של מאות אלפי שקלים, תוך התחזות לאחר

שוטרי מפלג ההונאה במחוז תל אביב עצרו לפני כשבועיים תושב יפו בן 32 בחשד להונאה, עוקץ וזיוף של בנקים שונים וסוכנויות רכב שונות בהיקף של מאות אלפי שקלים, תוך התחזות לאחר והיום הוגשה נגדו בבית המשפט הצהרת תובע

במפלג ההונאה של משטרת מחוז תל אביב התנהלה במהלך החודשים האחרונים חקירה סמויה רחבת היקף העוסקת בהונאה, עוקץ, מרמה וזיוף תוך התחזות לאדם אחר, כאשר השיטה היא פתיחת חשבונות בבנקים באמצעות תיעוד מזוייף, קבלת הלוואות ורכישת רכבים מסוכנויות רכב שונות.

בתאריך 5/6/23 עברה החקירה לשלב הגלוי ובלשי מפלג ההונאה עצרו את החשוד במעשה. בנוסף תפסו הבלשים אופנוע אשר נרכש, על פי החשד על ידי החשוד תוך מרמה והתחזות לאחר. כמו כן נתפסו 14.800 אלף ש"ח במזומן.

החשוד הועבר לחקירה במפלג ההונאה של מחוז תל אביב.

במהלך החקירה הצליחו החוקרים לאסוף ראיות נגד החשוד בביצוע עבירות המיוחסות לו.

מעצרו הוארך בבית משפט השלום בתל אביב מעת לעת והיום הוגשה לבית המשפט הצהרת תובע עם כוונה להגיש נגד החשוד כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות