ניוזים חמיםחדשות

נהג אוטובוס הותקף בירושלים. הסיבה: דרש מנוסעים לכבות סיגריה

הנהג המותקף: "החזקתי בכוח את דלת המחיצה. הייתי בטוח שהולכים לדקור אותי" איגוד התחבורה בכוח לעובדים: "משרד התחבורה הבטיח תקצוב לטיפול לנגע האלימות באוטובוסים. הגיע הזמן לספק תוצאות. לא נעמוד מנגד כשחיי עובדי התחבורה הציבורית בסכנה"

נהג אוטובוס של חברת סופרבוס בירושלים הותקף הערב אמש בקו 72 מגילה לרמות. שישה נערים בני 16-17 עלו לאוטובוס כשהם מעשנים. הנהג ביקש מהם לכבות את הסיגריה והם החלו לקלל את הנהג שחש במצוקה והתקשר למשטרה. בתגובה ניסו הנערים לפרוץ את המחיצה המפרידה בין הנהג לבין הנוסעים.
א' הנהג המותקף: "דלת המחיצה הייתה שבורה אז החזקתי אותה ביד, כדי שלא יכנסו. הייתי בטוח שהם הולכים לדקור אותי או לרסס בגז. כל הזמן הזה קיללו אותי שערבי טוב הוא ערבי מת. זה לא פעם ראשונה שזה קורה לי. אלו תמיד אותם הנערים שעושים את הבעיות, אף אחד לא שם להם גבול, אף אחד לא עושה כלום כדי להגן עלינו" .
איתי כהן ראש ענף תחבורה בכוח לעובדים: הזלזול בחיי עובדי התחבורה הציבורית חוצה כל גבול. המשטרה ממהרת לסגור את תיקי התקיפה והחברות מצידן לא ממהרות להעביר את התיעוד הקיים במצלמות האוטובוסים. הבהרנו למשרד התחבורה לא אחת – על חיי עובדי התחבורה הציבורית לא נתפשר. הגיע העת להכיר בעובדי התחבורה הציבורית כעובדי ציבור ולהעניש את תוקפיהם בהתאם. כל יום שעובר ללא מענה, מקרב אותנו לרצח נהג".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות