ניוזים חמיםחדשות

מי אחראי ל"שינוי" השלט שהוצב בחולון ותמך בקהילת הלהט"בים ומעורר סערה ברשת? העירייה מבטיחה: "נמצא את מי שעשה את זה"

מי שינה את השלט שהוצב בחולון בתמיכה בקהילת הלהט"בים לרגל שבוע הגאווה בעיר? מי כתב עליו "ביזיון" במקום "שוויון" ועורר שוב סערה ברשת בין התושבים?

עיריית חולון פרסמה ברחבי העיר מודעות התומכות בקהילת הלהט"בים לציון שבוע הגאווה שמצוין בעיר. ברחבי העיר נתלו דגלי גאווה וכן בנקודות מרכזיות בעיר ובכניסות אליה נתלו שלטי ענק עם המילה "שוויון" בצבעי הגאווה.

אלא שאירועי הגאווה בחולון לא נושאים חן בעיני תושבים שונים, שכבר עם פרסום האירועים תקפו ואמרו: "זו בושה שעושים אירועים כדי לפרסם את התועבה הזאת", ועוד תגובות קשות אחרות. יש לציין שלעומת זאת תושבים רבים ציינו לשבח את השבוע שנותן קול לקהילת הלהט"בים.

אלא שהסערה הגדולה הקים היום שלט אחד, שבאישון לילה היה מי שהחליט לשנות את הכתוב עליו מ"שוויון" ל-"ביזיון" בצבעי הגאווה. כל זאת התרחש בשלט בולט ומרכזי מאוד בעיר, דבר שלא מובן איך זה קרה גם תחת מצלמות אבטחה עירוניות הנמצאות במקום.

בשעות אלו שוקדים בפיקוח בעיריית חולון לאתר את מי שאחראי להשחתת השלט ושינוי הכתוב עליו, דבר שכאמור גרם שוב להתלקחות ויכוח סוער ברשת בין מי שתומך בשבוע הגאווה ובין מי שמתנגד אליו.

מעיריית חולון נמסר, כי בשעות אלו הם שוקדים לאתר את מי שהשחית את השלט. זה לא המקרה הראשון בו מושחת שלט בחולון שהוצב לטובת קהילת הלהט"בים, כשהושחת הלב המפורסם שנצבע בצבעי הגאווה בכניסה לעיר.

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות