ניוזים חמיםחדשות

תיעוד: הכו עם קסדה ודקרו עם מפתח- שני נערים בני 17 נאשמים שתקפו בן 37 בחנות נוחות בקריית אונו לאחר ויכוח על תור

חקירה של משטרת תחנת מסובים במרחב דן של מחוז ת"א, הובילה למעצר ולהגשת כתב אישום נגד שני קטינים בני 17 תושבי פ"ת וקריית אונו, שתקפו גבר בן 37 בחנות נוחות בקריית אונו.

בתאריך 27.5.23 בשעות הערב התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל על תקיפה של גבר בחנות נוחות בתחנת דלק ברחוב לוי אשכול בקרית אונו על רקע ויכוח בתור.

שני הקטינים, תקפו את הגבר, כאשר אחד מהם הודף את הקורבן באמצעות קסדה שחבש, עד שהוא זז מהתור לקופה הסמוכה.

בהמשך המתינו לקורבן תוך שאחד מהם מאיים עליו: "יא בן ז**ה, היום אתה לא יוצא מקרית אונו". שני הנאשמים התקרבו לקורבן, כאשר אחד מהם החל לדקור אותו בחזה באמצעות מפתח שאחז, הכה אותו עד שנפל על הקרקע ואף המשיך להכות אותו בעודו שרוע על הקרקע, בעוד הנאשם השני רוכן מעליו וחובט בראשו באמצעות קסדה.

כתוצאה מכך, הקורבן נזקק לטיפול רפואי והחשודים נמלטו מהמקום על גבי אופנוע.

עם קבלת הדיווח, שוטרי תחנת מסובים הגיעו למקום ופתחו בחקירה שבמהלכה עוד באותו הלילה אותרו שני החשודים ונעצרו ע"י השוטרים לחקירה במשטרת מסובים שבסיומה נכלאו ושוחררו בתנאים מגבילים בהמשך ע"י בימ"ש לנוער בבת ים.

עם סיומה של חקירה מקיפה, הגישה יחידת תביעות נוער של משטרת מחוז ת"א כתב אישום כנגד שני החשודים, בגין פציעה כשהעבריין מזויין ואיומים וכן בקשה לשחרור בערובה בתנאים מגבילים

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות