ניוזים חמיםחדשות

הליכוד אישר את בחירת נתניהו: צביקה ברוט, ראש עיריית בת-ים, יחליף את חיים ביבס כיו"ר הוועדה המוניציפלית בליכוד

מרכז הליכוד אישר אמש את הצעת ראש הממשלה נתניהו למנות את ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, ליו"ר הוועדה המוניציפלית לקראת הבחירות לרשויות המקומיות שייערכו באוקטובר. בכך נתניהו הדיח מהתפקיד את חיים ביבס שהיה יו"ר הוועדה במשך 2 מערכות הבחירות המוניציפליות הקודמות

העובדה שחיים ביבס, ראש עיריית מודיעין ומי שנחשב במשך שנים כאיש חזק מאוד במרכז הליכוד, שילם אתמול את המחיר על כך שהנהיג את ראשי הרשויות בשביתה נגד "חוק קרן הארנונה" שמקדמת הממשלה והעומד בראשה. השביתה הזאת וההתבטאויות של ביבס נגד הרפורמה המשפטית, הביאה להחלטת נתניהו להדיח אותו מאחד התפקידים החשובים במוסדות הליכוד ולהעביר את התפקיד לראש עיריית בת-ים, שמסתמן מזה מספר שנים ככוכב עולה במוסדות הליכוד ומוערך מאוד על ידי נתניהו.

בוועדה המוניציפלית של המפלגה יכהנו גם הח"כ לשעבר אוסנת מארק ויו"ר המועצות האזוריות שי חג'ג'. כמשקיפים בוועדה ישמשו חיים כץ, ח"כ דוד ביטן ושר המשפטים יריב לוין משקיפים. דוד שירן משמש כנציג רה"מ בוועדה.

הוועדה המוניציפלית בליכוד, היא מוסד מאוד מכריע, שלמעשה קובעת אילו מועמדים יתמודדו בבחירות לרשויות המקומיות מטעם או בתמיכת הליכוד, וכן קובעת את גובה המימון שתעניק הליכוד לרשימות מועמדים ברשויות המקומיות.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות