ניוזים חמיםחדשות

אבל בחולון: הרצל בוסתנאי, מייסד מועדון הכדורגל "עוצמה חולון" בה גדלו אלפי ילדים, נדרס למוות ע"י שני גנבי רכב בעיר

המרדף הקטלני הלילה בחולון: הרצל בוסתנאי, מייסד מועדון הכדורגל "עוצמה חולון" בה גדלו אלפי ילדים בעיר, ובעל דוכן הפלאפל המיתולוגי פנטום, נהרג אמש כששני גנבי רכב דרסו אותו למוות בזמן שנמלטו משוטרים במהלך מרדף

הרצל בוסתנאי, תושב חולון בן 72, דמות מוכרת ומוערכת בעיר – הוא רוכב האופנוע שנדרס אמש למוות בחולון על ידי שני גנבי רכב בעיר במהלך מרדף שביצעה המשטרה אחר השניים. בתום המצוד עצרו השוטרים שני חשודים, תושבי קלנסווה ואום אל-פחם בשנות ה-30 לחייהם.

במהלך ניסיון הימלטות השניים על הרכב הגנוב, הם התנגשו בבוסתנאי וברכב אחר, תוך נסיעה נגד כיוון התנועה.

בוסתנאי הוא דמות מוכרת מאוד ואהובה בחולון, הוא היה אחד ממייסדי ומראשי מועדון הכדורגל לילדים ונוער "עוצמה חולון", ובחייו אימן אלפי ילדים ודורות בעיר, שהכירו והוקירו אותו מאוד.

בוסתנאי היה גם ידוע מאוד בנאות רחל בעיר כעמד שנים מאחורי הדלפק של דוכן השווארמה והפלאפל פנטום במרכז המסחרי.

עידו אשד, תושב העיר ספד לו בפוסט: "כל מי שגר בנאות רחל בחולון הכיר את הרצל בוסתנאי. איש שנראה חמור סבר אבל עם חיוך גדול ולב זהב, שעמד מאחורי הדלפק של מסעדת פנטום האגדית במרכז המסחרי. פלאפל, שווארמה, חומוס, סלטים. ילדים היו חוזרים הביתה מבית ספר שזר, או שפרינצק, או דינור, ועוברים אצל הרצל. חצי מנה, חסר לי קצת. לא נורא ילד, בפעם הבאה תשלים. גם שחקני הפועל חולון היו יושבים שם, ומדברים איתו על כדורסל.

"הרצל היה איש ספורט, ובנו נתי שיחק כדורסל שנים רבות, היה קלעי ולוחם. הרצל הקים את עוצמה חולון שהיה מפעל חייו, ולימד אלפי ילדים כדורגל ואהבת האדם. איש מיוחד ויקר שנהרג בתאונת דרכים מחרידה אמש בחולון. שים חריף הרצל. יהי זכרו ברוך".
צילום: פייסבוק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות