ניוזים חמיםחדשותתל אביב - יפו

חמישה חשודים תקפו ברחוב קרליבך מבלה במועדון, מאבטח ובני זוג שביקשו להרגיע אותם, הסיבה- המבלה דיבר עם חברתו של אחד החשודים

יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ת"א הגישה הצהרת תובע ובקשה לעצור חמישה חשודים אשר היו מעורבים באירוע אלימות חמור בליל שבת לפני כשבוע

תחילתה של החקירה, בליל שבת ה 13.5.23 לפנות בוקר בסמוך לשעה 03:50 לאחר שהתקבל דיווח על קטטה רבת מעורבים ברחוב קרליבך בת"א.

שוטרי תחנת לב ת"א שהגיעו מיד למקום גילו כי חבורה של צעירים, שחלקם הגיעו למועדון רעולי פנים, תקפו מבלה, מאבטח ועוברי אורח.

על פי החשד, החשודים תקפו את אחד המבלים במועדון כי שוחח עם חברה של אחד מהם. החשודים התנפלו על המבלה כאשר יצא מהמועדון, והיכו אותו באגרופים ובבעיטות עד שאיבד את ההכרה, ונחבל בראשו.

בנוסף, החשודים תקפו באגרופים ובעיטות את מאבטח המועדון שהגיע להפריד, וגרמו לו חבלות, ובהמשך, אף תקפו זוג עוברי אורח שיצאו ממסעדה סמוכה, שראו את התקיפה וניסו להרגיע את התוקפים.

על פי החשד, בני הזוג עברו ליד התוקפים והגבר ביקש "לא אלימות". בתגובה, החשודים תקפו את הגבר באגרופים בפניו, הפילו אותו והמשיכו בבעיטות לראשו ולא הפסיקו להכות גם כשנפל על הרצפה. בהמשך, תקפו באגרופים את בת זוגו, שצילמה את האירוע בטלפון, הפילו אותה ארצה וגנבו מהזוג את הטלפונים שלהם.
כל הקרבנות פונו לקבלת טיפול רפואי, כשהם סובלים מחבלות בעקבות התקיפה.

שוטרי לב ת"א שהגיעו למקום פתחו בסריקות אחר החשודים ועצרו בסמוך לזירת האירוע תושב ת"א בן 19 שנתפס כאשר ברשותו טלפון נייד שנגנב מהמתלוננת, שצילמה את התקיפה.

במשך השבוע החולף, ביצעו השוטרים חקירה מאומצת ומהירה, לרבות תשאול המעורבים הרבים באירוע, ובהסתמך על אמצעים דיגיטליים ומאמצים משותפים של החוקרים, צוותי הבילוש והמודיעין של תחנות לב ת"א ומרחב איילון, איתרו השוטרים שני חשודים נוספים במעשים: תושב ת"א בן 18, ותושב ראש פינה בן 19, אשר נעצר לחקירה כשהוא נושא סכין בעת מעצרו.

מעצר החשודים הוארך מעת לעת על ידי בימ"ש השלום בת"א, ואתמול נעצרו לחקירה שני חשודים נוספים, שניהם מבקשי מקלט המתגוררים בת"א בני 18 ו- 20 .

במהלך החקירה הצליחו חוקרי לב ת"א לגבש ראיות, לכאורה, נגד חמשת החשודים, והבוקר הוגשה בעניינם הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדם כתב האישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות