ניוזים חמיםחדשות

לוד: פעוטה ננעלה ברכב, מתנדבי ידידים חילצו אותה בבטחה  "קרוב משפחתה של הפעוטה הזעיק אותי מהבניין הסמוך״

התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות פעוטה כבת שנה שננעלה בשגגה ברכב לעיני הוריה, ברחוב גורדון בלוד

חיים מאיר, מוקדן ידידים, ענה לשיחה והזעיק את מתנדבי המרחב. איתמר מאיר, מזכיר מרחב שפלה, ואיתן קרמר, מתנדב הסניף המקומי, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו המתנדבים את הפעוטה בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

איתן מספר: ״בעודי בבית, קיבלתי שיחת טלפון בהולה משכני לבניין, שאחיינית שלו ננעלה ברכב מתחת לבית. ירדתי מהבית במהירות עם ציוד הפתיחה, כשתוך כדי אני מורה לו לפתוח קריאה במוקד. התחלתי בפעולות לפתיחת הרכב, כשאיתמר מצטרף אליי, ובכוחות משותפים פתחנו את הדלת וחילצנו את הפעוטה היישר לידי הוריה הנרגשים.
מבירור המקרה עלה כי ההורים נתנו לילדה לשחק עם מפתח הרכב וכשסגרו לרגע את הדלת, היא לחצה על השלט ונעלה את עצמה.
הסיפוק הוא רב, בפרט שמדובר בקרובי משפחה של שכן לבניין".

האם ביקשה להוסיף: "כששמעתי שהזעיקו את ידידים הייתי רגועה וידעתי שהם יחלצו במהירות את הילדה. לא ידעתי עד כמה מהר הם יגיעו".

בארגון ידידים שבים וקוראים להורים לא לתת את מפתח הרכב לילד שברכב אפילו לא לרגע • במקרה נעילת רכב יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות