ניוזים חמיםחדשות

תושבי שכונת "הדר גנים" בפ"ת, שכונה של שומרי מצוות, נדהמו לגלות כי פקחי העירייה נתנו דוחות חניה בליל שישי

איך מסבירה עיריית פתח תקווה את מתן דוחות חניה לרכבים בשכונת "גני הדר" בעיר, שכונה של שומרי מצוות שלא נעים בה רכבים ומתן דוחות תוך חילול השבת?

מספר בעלי רכבים בשכונת "גני הדר" בפתח תקווה – שכונה שתושבים רבים בה הם שומרי מצוות, נדהמו לגלות אמש במוצאי שבת כי על רכבם ממתין להם קנס מפקחי עיריית פתח תקווה – קנס שניתן להם בלילה שבין שישי לשבת לפנות בוקר.

מעבר לקנס עצמו, התושבים כעסו ונדהמו לגלות שפקחי עיריית פתח תקווה עובדים ונותנים קנסות בניגוד למקובל ותוך חילול השבת.

אחד התושבים סיפר: "במהלך ליל השבת בשעה 1:30 בלילה, בשכונת שומרי מצוות, קיבלו בעלי רכבים שלא חנו כראוי דוחות חניה על ידי פקחי העירייה. ראוי לציין שלא נוסעים ברחובות של השכונה בשבת כך שזה לא מפריע לאף אחד, ולכן לא ברור למי זה הפריע ולמה לתת דוחות בליל שישי?".
פנינו לתגובת עיריית פתח תקווה, שעומדת מאחורי מתן הקנסות וכך הסבירו את העניין מדוע פקח העירייה נשלח לתת דוחות בשכונה בה אין תנועה בשבת, תוך חילול השבת: "בעקבות תלונות שהתקבלו במוקד, נמצאו ע"י השיטור העירוני ארבעה רכבים שסגרו נתיב בצירים צפופים. במידה והייתה נדרשת פעילות של רכבי הצלה, זה יכול היה להוות סכנה, אי לכך העירייה פעלה בהתאם לנמצא בשטח לרווחת הציבור ולבטיחותו".
צילום: באדיבות התושבים

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות