ניוזים חמיםחדשות

משפחתה של אינגה אברימיאן בת ה-82 שנהרגה מפגיעת טיל בבניין ברחובות קוראת לציבור להגיע להלווייה ולחלוק לה כבוד אחרון

אינגה אברימיאן ז"ל, בת ה-82, היא ההרוגה היחידה במבצע "מגן וחץ" לאחר שלא הספיקה להגיע למרחב מוגן בזמן שטיל פגע ישירות בבניין ברחובות בו היא ובעלה התגוררו. מחר היא תובא לקבורה

הלווייתה של אינגה אברימיאן ז״ל בת ה-82, שנהרגה מפגיעה ישירה של רקטה בבניין ברחובות ביום חמישי האחרון, במהלך מבצע "מגן וחץ", תתקיים מחר יום שני בבית העלמין בגבעת ברנר. עם קביעת השעה המדויקת תימסר הודעה נוספת.
ראש העיר רחמים מלול וכל תושבי רחובות שולחים את תנחומיהם למשפחתה של אינגה ז״ל, ומשתתפים בצערה הכבד. צוותי עירית רחובות מטפלים בארגון הלווייה הממלכתית, ועומדים בקשר עם המשפחה למתן מענה לכל צורך.
המשפחה מבקשת מהציבור להגיע, לחלוק כבוד אחרון וללוות בדרכה האחרונה את האישה שחינכה במשך שנים דורות של אנשים, כשהייתה מורה לרוסית גם בארמניה משם עלתה. "סבתא רצתה לחיות את החיים שלה בכבוד וככה היא סיימה אותם", אמר נכדה.
אינגה התגוררה עם בעלה, שסובל מנכות ומתנייד בכסא גלגלים בביתם הצנוע ברחובות אליו הגיעו לאחר שעלו ארצה מארמניה לפני כ-30 שנה. ככל הנראה, בזמן שסייעה לבעלה לקום ולצאת מהסלון, הטיל פגע בבית וקורה שקרסה פגעה בה והרגה אותה.
עתה כאמור, משפחתה קוראת לאזרחים להגיע מחר להלוויה וללוות אותה בדרכה האחרונה.
צילום: באדיבות המשפחה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות