ניוזים חמיםחדשותתל אביב - יפו

ת"א: שני פעוטות אחים, ננעלו בשגגה ברכב וחולצו בשלום על־ידי מתנדב ידידים ״כשפתחתי האמא הוציאה ואספה אותם לזרועותיה״

בשעות הערב המוקדמות, התקבלה קריאה במוקד ידידים, אודות שני אחים, פעוטות כבני שנתיים וארבע, שננעלו בשגגה ברכב לעיני הוריהם, ברחוב חיננית בתל אביב-יפו.

שלומי הרוש, סג״מ מרחב לכיש, ענה לשיחת החירום והזעיק מתנדבים למקום. ניר דורפמן, מתנדב המרחב, נענה לקריאה והגיע במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותו, חילץ ניר את הפעוטות בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

ניר מספר: ״עצרתי באמצע תפילת ערבית ויצאתי מיד לסייע בקריאת החירום. כשהגעתי למקום מצאתי שני פעוטות לבדם ברכב, שככל הנראה ננעל אוטומטית כשהאם יצאה לרגע וסגרה את הדלת. התחלתי בפעולות החילוץ, פתחתי את הדלתות במהירות והאמא הוציאה את הילדים ואספה אותם לזרועותיה. זכות גדולה בשבילי להתנדב בארגון ידידים, שמח ונרגש להציל חיי אדם ובמיוחד ילדים קטנים. ההורים לא הפסיקו להודות לי״.

בידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את מפתח הרכב • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות