ניוזים חמיםחדשות

רחובות: תינוק כבן חצי שנה ננעל בשגגה ברכב לעיני הוריו, מתנדבי ידידים חילצו אותו בבטחה • "האבא, שהוא גם כבאי, שיבח את מיומנות החילוץ ומהירות ההגעה"

התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות תינוק כבן חצי שנה שננעל בשגגה ברכב לעיני הוריו, ברחוב יעקב תמרי ברחובות

יפתח לוי, מוקדן ידידים שענה לשיחה, לקח פרטים והוציא את קריאת החירום למתנדבי המרחב. אברהם נתן, סג"מ סניף רחובות, נענה לקריאה והגיע במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותו חילץ אברהם את התינוק בזריזות ובבטחה, ללא גרימת נזק לרכב.

אברהם מספר: ״הקריאה התקבלה כשהייתי במקום עבודתי, מספר רחובות מכתובת האירוע. לא התמהמתי ומהרתי למקום. כשהגעתי ראיתי את האמא עומדת מודאגת, על סף בכי. ניסיתי להרגיעה, כשתוך כדי התחלתי בפעולות לפתיחת דלת הרכב עם ערכת פתיחת רכב נעול שברשותי. בחלוף כחצי דקה הצלחתי לחלץ את התינוק, ולהשיבו לזרועות אמו שהזילה דמעות של אושר. האבא, שהוא גם כבאי, שיבח את מיומנות החילוץ ומהירות ההגעה. סיפוק גדול לסייע בהצלת חיים, ולפתוח כך את השבוע״.

בארגון ידידים שבים וקוראים להורים לאמץ כלל מפתח – קחו עמכם את מפתח הרכב תמיד • במקרה של נעילת רכב יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות