ניוזים חמיםחדשות

שנתיים ותשעה חודשים לאחר שנחשפה הפרשה, המתעללות מגן טולי ברמלה, יחלו לרצות את עונשן בכלא נווה תרצה

שלוש סייעות מתוך ארבע שהורשעו בהתעללות ותקיפת הפעוטות בגן, רוחמה סעד, נירית שוויד וחני צאצאשווילי נדרשות להגיע עד מחר (30.4) בשעה 10:00 לנווה תרצה רוחמה סעד תחל לרצות 5 שנות מאסר בפועל, נירית שוויד תחל לרצות 4.5 שנות מאסר בפועל וחני צאצאשווילי תחל לרצות 4 שנות מאסר בפוע

הרביעית אורלי שרגני ערערה על הרשעתה ועונשה, ערעור שנדחה השבוע על ידי ביהמ"ש העליון והיא תחל לרצות את עונשה ( 3.5 שנות מאסר בפועל ) בחודש יוני. הפרשה התפוצצה ב 28.7.2020 אז נחשפו סרטונים המתעדים את מעשיהן ביניהם: זריקת מגבונים על הילדים, הטחות, בעיטות לראש, מכות, פיזור במבה על הרצפה לילדים עוד.
בעלת הגן והגננת ליטל ברסי הודתה והורשעה ביוני 2022 בתקיפה ואי דיווח ובקרוב יתקיים דיון טיעונים לעונש.

ג'ני אלבו אמא של ילדה מהגן: "גלגלי הצדק עובדים לאט ועברנו גיהינום מיולי 2020. כל יום מבחינתנו ההורים זו מלחמה מחדש על השיקום של הילדים ושלנו כמשפחה. מי שלא עבר זאת לעולם לא יבין מה המשמעות של ילד שעבר התעללות בגן על ידי אלו שהיו אמורות להגן עליו. זה ממש לא מסתיים כשהן נעצרות וגם לא יסתיים כשהן ייכנסו לכלא.. ההשלכות ממעשיהן השפלים מורגשות מדי יום ובכל דבר. כמובן עצם זה שמחר שלוש מהן יורחקו מהחברה ולא נצטרך לחשוש לראות אותן זו הקלה עצומה. אנחנו מתקדמים עוד צעד לצדק וזאת ייעשה רק שראש הפשע ליטל ברסי תכנס אף היא בשערי נווה תרצה"

אלונה דניאל, מטה המאבק למען הילדים "ביולי 2020 התגלו סרטוני זוועות בגן שהיה מהמובילים והמומלצים ברמלה כשצוות שלם מתעלל מדי יום בילדים בגן והכל תחת עיניה של בעלת הגן ליטל ברסי. זוהי הפעם הראשונה שבה נתגלה היקף זוועות שבו צוות שלם משלוש כיתות, שאין ביניהם שום קשר משפחתי, פוגע בילדים. הפרשה הזו הובילה באופן רשמי להקמת מטה המאבק למען הילדים, פקחה את העיניים לציבור והובילה לחשיפת מקרים נוספים. הפרשה ברמלה הוכיחה כי לא מדובר במקרה נדיר של מתעללת בודדה סדיסטית, אלא שיש כאן תופעה של ממש "ארגון פשע" במסגרות הגיל הרך. מאותו היום, אנחנו נלחמים שהמדינה תתעורר ותפנים כי יש צורך ברפורמה לגיל הרך, מובילים חקיקה בנושא לוקחים חלק בועדות וגם מחוזות מובילים של הפרקליטות השכילו להבין כי אי אפשר יותר להגיש כתבי אישום מקלים בפגיעה בפעוטות"

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות