ניוזים חמיםחדשותתרבותבת ים

העיר בת-ים זוכרת: אירועי יום הזיכרון לשואה ולגבורה 2023

בת-ים זוכרת את קורבנות השואה בציון טקסים ומפגשי זיכרון בסלון ברחבי העיר

עיריית בת ים מזמינה את תושביה לציין את יום הזיכרון לשואה ולגבורה באירועים ברחבי העיר. מאות תושבים, שורדי שורה, הנהלת העיר, תלמידים וחברי תנועות הנוער ישתתפו בעצרת הזיכרון המרכזית לשואה ולגבורה תשפ״ג שתתקיים ביום שני, כ״ז בניסן, 17.4 בשעה 19:30 בהיכל התרבות.

הטקס ייערך במעמד שורדי שואה, ראש העיר מר צביקה ברוט, הנהלת הכיר, חברי מועצת העיר רבני העיר יושבים. נושא העצרת ״אין פרפרים בגטו״  בנוסף לעצרת המרכזית, עיריית בת ים בשיתוף בתיה מרכז הצעירים מזמינים את תושבי העיר לקחת חלק בפרויקט זיכרון בסלון בהשתתפות שורדי שואה ותושבים.

בהמשך למסורת ראש העיר צביקה ברוט מאז תחילת כהונתו, גם השנה ייפגש ראש העיר לאירוח במסגרת הפרויקט. הטרמינל לעיצוב יארח את הסלון העירוני בו יראיין ראש העיר ברוט את טולה בן שבת, שורדת שואה, לספר את סיפורה המצמרר ״איך ילדה בת חמש וחצי עוברת את השואה?״ האירוע יתקיים בערב יום השואה, 17.4.23 בשעה 21:30 בטרמינל לעיצוב.

להרשמה דרך הלינק> https://www.coing.co/u/e139f8ee2a

עמותת הגל שלי תערוך גם היא אירוע זיכרון בסלון יחד עם שורדת השואה מרים שפייזמן, בערב יום השואה, בשעה 19:00 במרכז הגלישה החינוכי הגל שלי, בן גוריון 117. מפגשים אלו הינם יוזמה ייחודית ומרגשת אשר החלה לפעול לפני מספר שנים ברחבי הארץ, בהמשך גם ברחבי העולם ביוזמת קבוצת יזמים חברתיים צעירים. במסגרת הפרויקט נערכים מפגשים בלתי פורמליים בין שורדי שואה וצעירים ב״סלונים״ פרטיים המאפשרים ליצר שיח אישי ואינטימי.

למחרת, יום ג׳, יצוין יום השואה בעשרות טקסים ברחבי העיר כולה בבתי הספר ובמוסדות החינוכיים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות