ניוזים חמיםחדשות

פיגוע דקירה סמוך לצריפין: 2 חיילים פצועים קשה וקל במקום. הדוקר נוטרל ועוד חשוד נוסף שנעצר ומרדף אחר סייען נוסף

פיגוע דקירה לפני זמן קצר סמוך לצריפין עם 2 פצועים קשה וקל. הדוקר נוטרל ובמקום נעצר עוד חשוד. כל אזור צריפין וכביש אסף הרופא נחסם

לפני זמן קצר אירע פיגוע דקירה בסמוך לצומת צריפין. 2 פצועים במקום: האחד קל והשני במצב קשה. הנדקרים, שניהם חיילים כבני 20, עמדו בטרמפיאדה ביציאה מבסיס צריפין. שני הפצועים בהכרה מלאה.

2 מחבלים חשודים במעשה – האחד נוטרל במקום בירי על ידי אדם שנכח במקום והשני נעצר בזירה. כרגע נעשים סריקות אחר סייענים ברכב, יש חיפושים אחריו. כל הכביש של צריפין ואסף הרופא חסומים לתנועה.

חובשת בכירה במד"א מיכל קופר ופאראמדיקית מד"א יעל אנקונינה סיפרו: "הגענו במהירות למקום עם הניידת טיפול נמרץ וחברנו לכוחות הגדולים של מד"א שטיפלו ב 2 הפצועים בזירת הפיגוע. הכנסנו את הפצוע קשה במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו תוך כדי טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים ומתן תרופות לבית החולים כשמצבו יציב."
חובש רפואת חירום במד"א אורי שטיינמץ: "הפצוע שנפגע באורח קל מדקירה בפלג גופו העליון ישב על המדרכה כשהוא בהכרה מלאה. הכנסתי אותו לאמבולנס ופינינו אותו לבית החולים תוך כדי טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וחבישות."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות