ניוזים חמיםחדשות

חילוץ לכודים הבוקר משריפה בדירה בבניין מגורים ברחוב שטרן בבת-ים

דרמה הבוקר בשריפה בבניין מגורים ברחוב שטרן בבת-ים, כשצוותי כיבוי שהוזעקו לשריפה בדירה במקום, חילצו מספר דיירים שנותרו לכודים

בשעה 08:50 התקבלו מספר קריאות במוקד 102 של מחוז דן בדבר שריפה בדירת מגורים עם לכודים ברחוב שטרן בבת-ים. במקביל לשיגור הצוותים הנחו נציגי 102 את הדיירים להסתגר בחדר מרוחק מן השריפה ולהניח מגבת רטובה בתחתית הדלת – פעולות אלו למניעת חדירת חום ועשן, במקרה שלא ניתן להימלט מן הדירה, מאפשרות להתגונן מפני החום והעשן עד להגעת כוחות הכיבוי.
4 צוותי כיבוי בפיקוד רשף זיו כהן הוזנקו למקום וזיהו עם הגעתם בעשן שחור היוצא מחלונות הדירה בקומת השנייה בבניין בן חמש קומות, במקביל שמעו הצוותים בזעקות אם ובנה מתוך הדירה.
הלוחמים חתרו למגע בזריזות אל הדירה הבוערת, פרצו את דלת הדירה וחתרו למגע עם הלכודים שחולצו בבטחה והועברו לטיפול גורמי רפואה. בהמשך ביצעו הלוחמים מספר סריקות בדירה לשלילת הימצאות לכודים נוספים, ביצעו פעולות לכיבוי האש ואוורור הדירה מחום ועשן.
חוקר דליקות זומן למקום לבדיקת נסיבות פרוץ הדליקה.
צילום אילוסטרציה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות