ניוזים חמיםחדשות

ראש עיריית ר"ג ממשיך לצפצף על תושבי העיר וכספי הציבור: בימים אלו משלמי המיסים בר"ג משלמים על "טיול" של עשרות עובדים ובני משפחתם לכנס מנכלי תאגידים עירוניים, שלהם אין כל נגיעה בו. בעוד הכנס מתקיים, תושבי העיר מממנים בילויים של עובדי עירייה בכירים וזוטרים על חשבון התושבים

באילת מתקיים כנס מנכלי תאגידים עירוניים, זה לא מנע מראש עיריית ר"ג לקחת את אשתו ועוד עשרות עובדים בכירים וזוטרים עם בני משפחתם, כדי "לבלות" בעיר הדרומית על חשבון משלם המיסים וממשיך במסעות התענוגות שהוא מסדר לו ולמקורביו בעירייה, על חשבון התושבים

ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, ממשיך לצפצף על כספי הציבור ועל תושבי רמת גן ולבזבז ללא הכרה את כספי הציבור לטובת מנעמים לו ולעובדי העירייה ומשפחותיהם על חשבון משלמי המיסים הגבוהים ברמת גן.

רק לפני ימים ספורים נודע כי שאמה הכהן הולך לצאת למסעות לחו"ל לצד 80 עובדי עירייה, לא פחות בדנמרק ולונדון בעלות של מאות אלפי שקלים מכספי הציבור. המסעות לחו"ל ששאמה מאוד אוהב והרבה בהם בכל שנות כהונתו, יחד עם מקורביו בעירייה, יתקיימו בין ה-27.3 ועד ה-2.4.

אבל כשנדמה שכרמל שאמה הכהן ועיריית רמת גן שברה שיא של זלזול בכספי הציבור ברמת גן, נרשם ביומיים האחרונים שיא חדש: בימים אלו מתקיים באילת כנס המיועד למנכ"לי תאגידים עירוניים. כל העיריות שלחו בין 3- 6 נציגים, אבל לא בעיריית רמת גן. מעיריית רמת גן הגיעה משלחת של עשרות עובדי עירייה בכירים וזוטרים עם בני זוגם, כשבראשם עומד כמובן כרמל שאמה הכהן כשגם אליו הצטרפה אשתו.
הכנס הינו השתלמות מקצועית רלוונטית למנכלים לא לעוזרים ולא לעוזרים של עוזרים ולא לכל מיני מקורבים בעירייה או בני זוגם. אלא שכרמל שאמה הכהן ממשיך לצפצף על תושבי רמת גן, וכך גם העובדים לצידו כולל רועי ברזילי וכל המקורבים אליו. ואם לא די, בעוד משתתפי הכנס משתכנים במלון הרודס, בעיריית רמת גן החליטו לשכן את עשרות "השליחים" מהעירייה ברויאל ביץ', תוך שדרוג כספי. עלות השהייה של כל אחד, כולל טיסות, מגיעה לבין 5000 ל-6000 שקל. ואם לא די, נודע כי "השליחים" מרמת גן ביקשו לשלם על  תוספת תשלום לטרקלין עסקים (במאות שקל לבן אדם).
ולהלן כל עובדי העירייה בראשם כאמור שאמה הכהן ואשתו, שנסעו לעוד "טיול" במסגרת מסעות הטיולים של שאמה הכהן במה שמכונה בין עובדי העירייה עצמה ל"שאמה טורס":

ראש העיר פלוס ורד שאמה
מוטי כהן המנכל ואשתו
סיגל חורש ובן זוגה
גלית מימרן הגזברית ובעלה
דני גולדשטיין ובת זוגו
לימור טל בית עמנואל
איציק חלפון בית עמנואל
ליה פרנקל
רועי ברזילאי
עינב בר כהן ובן זוגה אסף כהן (היא עצמה טסה עוד מספר ימים גם לדנמרק)
רוני יהודה עוזר ראש העיר אשתו והילדים בחופשה משפחתית (טס עוד מספר ימים ללונדון )
מתן בן דוד עוזר של עינב בר כהן
אלי מצרי נהג ראש העיר
קובי נוח
רזיאל אחרק
\ירון שמואלי
צחי זליכה
אורי מני
משה רווח
אירית ארמוני עוזרת של סיגל חורש
סיגל חמיאס עוזרת של ליה פרנקל
שלום לוי ואשתו
לירן שמעוני פארק הלאומי
שחר רובין מנהל פרויקטים ואשתו
חגי אשר ( שטס בעוד מספר ימים לדנמרק)
יעל אשל חברה כלכלית
איל ברכה ואשתו
 דוד מנחם
 אבי דותן דירקטור בפארק הלאומי
לימור אשל מב"ע
עזרא נחום סמנכל תשתיות
צחי בר מנהל אגף במב"ע
ברק לפידות מנכל מב"ע
 כל מנכלי התאגידים ברמת גן. (ספארי, מים ועוד)
ועוד עובדים. .

רבים מבאי הכנס המומים מהנוכחות המאסיבית של עובדי עיריית רמת גן, בהם כלולים כאמור עוזרים של עוזרים ורבים שאין להם כלל נגיעה לכנס המתקיים: "אנחנו המומים, נראה שכרמל שאמה מסדר לעובדים שלו טיול תענוגות. לא ברור מה זאת ההתנהלות הזאת", אמר נציג של עיר גדולה בשרון הנמצא בכנס והמום מהמפגן תענוגות של עובדי עיריית רמת גן.

מעיריית רמת גן לא נמסרה תגובה עד רגע זה.

 

צילומים: רשתות חברתיות וצילומים פרטיים

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות