ניוזים חמיםחדשות

שוטרים בפ"ת הוזעקו לבית בעיר לאחר שהבן תקף בסכין את אמו. כשהגיעו לדירה, הזדעזעו ממצב המחייה של האם והתגייסו לטובתה

שוטרי תחנת פתח תקוה הוזעקו לטפל באירוע אלימות במשפחה בעיר ולאחר מעצר הבן, בחשד לתקיפת אמו, הזדעזעו ממצב הבית ושבו אליו בכדי לתקן, לסדר ולמלא את המקרר

 

שוטרי תחנת פתח תקווה הגיעו ביום שני בלילה לדירה בעיר בעקבות דיווח על בן שאיים על אימו בסכין תוך שהוא גורם נזק לרכוש הבית.

במהלך הטיפול באירוע הזדעזעו השוטרים ממראה הבית ומהמחסור הקיים והגיעו הבוקר ביחד עם השוטר הקהילתי לסדר ולנקות את המקום תוך שהם מתקנים את הנזקים שנגרמו לדירה בעקבות האירוע.

בנוסף, אספו השוטרים כסף על מנת לרכוש מוצרי מזון לבעלת המקום ומוצרים נוספים עבור החג וזאת במקביל לדיווח שהועבר לגורמי הרווחה בעיריה.

פעילות זו ועוד הינה לבנה נוספת בשרשרת פעילויות שמבצעים שוטרי התחנה למען הקהילה בכל השנה במקביל לאכיפת החוק ושמירה על ביטחון האזרחיים.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות