ניוזים חמיםחדשות

4 בני משפחה נורו בשכונת הרכבת בלוד על רקע סכסוך בין משפחות בעיר

המשטרה פתחה בחקירת אירוע ירי בשכונת הרכבת בלוד, במהלכו נפצעו 4 בני משפחה אחת, ככל הנראה על רקע סכסוך מקומי

 

שוטרי תחנת לוד פתחו כעת בסריקות מבצעיות ובחקירת זירה, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר אירוע ירי בשכונת הרכבת בלוד, כאשר עפ"י גורמי רפואה, מהמקום פונו 4 בני משפחה באורח בינוני עד קשה אל המרכז הרפואי אסף הרופא.

בתוך כך, המשטרה פתחה בסריקות אחר מבצעי העבירה, לצד איסוף ממצאים בזירה על ידי חוקרי המז"פ במסגרת חקירה שנפתחה, כאשר על פי החשד הרקע הנו סכסוך מקומי בין משפחות.

חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי ומפנים לבית החולים קפלן, גבר כבן 30 במצב בינוני עם פציעה חודרת. בנוסף פונו מהמקום לבית החולים שמיר-אסף הרופא, 3 פצועים במצב קשה ובינוני עם פציעות חודרות.
חובש רפואת חירום במד"א מוחמד עבדל רחמן סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שוכב כשהוא בהכרה וסובל מפציעה חודרת. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל חבישות וקיבועים ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשהוא במצב בינוני ויציב. במהלך הטיפול הרפואי סיפרו לנו ששלושה גברים נוספים נפצעו ופונו לבית החולים שמיר-אסף הרופא."

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות