ניוזים חמיםחדשות

2 הרוגים בקריסת בניין בן 7 קומות ברחוב קרניצקי ברמת גן. מהמקום חולצו 4 פצועים, בהם אחד קשה

טרגדיה ברמת גן עם קריסת בניין בן 7 קומות ברחוב קריניצי, כשתחת ההריסות נלכדו מספר פועלים. 2 מהם נמצאו ללא רוח חיים ועוד 4 חולצו לבתי החולים

בשעה 13:20 התקבל דיווח במוקד 102 אודות קריסת פיגומים חיצוניים של בניין בבנייה ברחוב קריניצי ברמת גן. אל המקום הוזעקו צוותי כיבוי רבים מתחנת רמת גן בסיוע צוותים נוספים וצוותים לחילוצים מיוחדים מתחנות מחוז דן. בנוסף יחידת להבה הועמדה לכוננות לטובת סיוע נוסף. לוחמי האש פועלים במקום וחילצו מספר לכודים אל טיפול הגורמים הרפואיים במקום.
חובשים ופאראמדיקים של מד"א מדווחים על 2 פצועים אנוש מחוסרי הכרה עם פגיעה רב מערכתית לכודים מתחת לפיגומים בשלבי חילוץ ומפנים לבתי החולים 6 פצועים, בהם 2 קשה גבר כבן 30 עם פגיעה רב מערכתית מורדם ומונשם לבי"ח שיבא בתל השומר וגבר כבן 30 עם פגיעה רב מערכתית בהכרה לבי"ח בלינסון, 3 פצועים באורח בינוני כבני 20 עם חבלות ראש לבי"ח בלינסון (2) ושיבא בתל השומר (1) ו-1 קל כבן 20 עם חבלות בראש ובגפיים לבי"ח מעייני הישועה.
כוחות מד"א מאבטחים את פעולות החילוץ של לוחמי האש וערוכים להעניק טיפול רפואי במידה ויאותרו נפגעים נוספים בהריסות. עדכון בהמשך במידת הצורך.
צילום: כיבוי מחוז דן למד"א

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות