ניוזים חמיםחדשות

תושב רחובות ביצע עבירות מין בקטינות שטיפלו באמו הסיעודית

בתום חקירה מואצת הוגשה היום הצהרת תובע נגד תושב רחובות בחשד לביצוע עבירות מין בשתי קטינות , עת העסיקן בעבודות מזדמנות, בהן טיפול באמו הקשישה

 

חוקרי תחנת המשטרה ברחובות פתחו בחקירה מואצת, עם קבלת תלונה מבחורה בשנות העשרים לחייה בגין חשד לעבירות מין שבוצעו בה על ידי תושב רחובות בשנות החמישים לחייו, שהעסיק אותה כמטפלת לאמו הסיעודית בביתם ברחובות כשהיתה קטינה כבת 17.

בתוך כך, ביצעו החוקרים פעולות חקירה נוספות ועצרו לחקירה את החשוד תושב רחובות בשנות החמישים לחייו,מעצרו הוארך מעת לעת בבימ״ש.

כאמור, עם התקדמות החקירה התקבלה תלונה נוספת מקטינה בת 16 אשר ע״פ החשד ביצע בה החשוד מעשים מגונים עת שהעסיקה בעבודה מזדמנת לפני כשנה.

היום הוגשה לבית משפט השלום בראשון לציון, בתום החקירה ובהתאם לממצאיה, הצהרת תובע נגד החשוד ובימים הקרובים יוגש על ידי פרקליטות מחוז מרכז כתב אישום כנגדו.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות