ניוזים חמיםחדשותבריאות

גאווה לאומית: הרופאים של כללית הצטרפו למשלחות הסיוע לטורקיה ויקימו בית חולים שדה באזור האסון

רופאים בכירים משירותי בריאות "כללית" יצאו אמש מבסיס נבטים לאזורי האסון בטורקיה, כשיבנו במקום בית חולים שדה שיטפל באלפים הרבים של הנפגעים והניצולים

 

רופאי כללית יצאו למשלחות הסיוע של צה״ל ואיחוד הצלה למען נפגעי האסון בטורקיה. בין הרופאים ד״ר ערן משיח, מומחה ברפואת ילדים, מחוז מרכז כללית ורופא בכיר, אחראי תחום טראומה במלר״ד שניידר מקבוצת כללית המיועד להוביל את צוות רופאי הילדים במיון בבית חולים שדה אמר עם המראת המשלחת: ״בבוקר האירוע כשהייתי בדרכי לעבודה בבית החולים שניידר שמעתי בחדשות על רעידת אדמה בטורקיה. מיד התחלתי להריץ טלפונים להנהלת שניידר למנהלי בית החולים שדה למדא וליחידות חילוץ לראות אם יוצאים ומתי. ביקשתי מאשתי כבר לארוז את התיק כי אני יוצא לטורקיה לא יודע עם מי ומתי אבל ברור לי שאני יוצא. בצהריים כבר קיבלתי צו גיוס למשלחת צה״ל בית חולים שדה ומאז אנחנו עובדים במרוץ נגד הזמן באיסוף הציוד, ארגון, אריזה, הכנות חיסונים גיוס צוותים ועוד. כמו לפני כל משלחת אני מתרגש מאוד שניתנה לי הזכות לטפל ולעזור. ברור לי שיהיה קשה מאוד אבל תחושת השליחות הייעוד שלנו כרופאים גדולה מזו. גוייסו אנשים מדהימים ואני בטוח שנתרום ונסייע המון״.

משלחות הסיוע החלו להמריא אתמול בבוקר מבסיס נבטים וכללו צוותי רפואה, לוגיסטיקה וחילוץ בנוסף ציוד רב שיוטס במספר מטוסים. הצוותים יחברו למשלחת יחידת חילוץ וההצלה הארצית הפועלת בטורקיה מאז יום ראשון ויקימו בית חולים שדה באזור האסון בעיר הגדולה, קהרמאנמראש, שם קרסו עשרות בניינים גבוהים וישנם אלפי הרוגים ופצועים ועשרות אלפיים חסרי בית בתנאי מזג אוויר קשים.

ארז לוי, מנהל מחוז מרכז כללית: ״ארגון הבריאות הגדול בישראל גאה בצוותים הרפואיים על פעילותם ונכונותם להוביל את משלחות הסיוע למען נפגעי האסון בטורקיה. למומחי כללית יש ניסיון אדיר במגוון תחומי הטיפול הנדרשים באזורי האסון. כולי תקווה שנצליח לסייע לכמה שיותר אנשים ולהציל כמה שיותר אנשים״.

 

צילום: דוברות כללית

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות