ניוזים חמיםחדשות

תאונה קשה בין 3 כלי רכב סמוך למחלף נחשונים: בן 18 פצוע קשה ועוד 2 פצועים

תאונה קשה בכביש 471, סמוך למחלף נחשונים כשבן 18 במצב קשה ועוד שני פצועים בינוני

בשעה 06:53 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על תאונת דרכים בין 3 כלי רכב בכביש 471 סמוך למחלף נחשונים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח בילינסון ושיבא בתל השומר 3 פצועים, בהם צעיר כבן 18 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית כשהוא מורדם ומונשם, גבר בן 67 במצב בינוני עם חבלה בחזה וגבר כבן 40 במצב קל.

החובשים של מד"א חיים אלגרבלי ואלי פכטר סיפרו: "מדובר בתאונה קשה מאוד עם מעורבות 3 כלי רכב כשבכל רכב היה פצוע אחד. צעיר כבן 18 חולץ ע"י כוחות הכיבוי כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית קשה. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, קיבועים ומתן תרופות ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבי"ח כשהוא מורדם ומונשם. 2 הפצועים הנוספים שנפגעו באורח בינוני וקל היו בהכרה ולאחר טיפול ראשוני במקום פונו באמבולנסים של מד"א לבתי בחולים."

 

צילום: תיעוד מד"א

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות