ניוזים חמיםחדשות

תאונה קטלנית בצומת תל נוף עם מעורבות 3 כלי רכב: צעירה בת 20 נהרגה וצעירה אחרת נפצעה באורח אנוש

המשטרה פתחה בחקירת נסיבות תאונת דרכים קטלנית בצומת תל נוף, במעורבות 3 כלי רכב, בה נהרגה צעירה בת 20 ועוד צעירה נפצעה באורח אנוש

בוחני התנועה של מרחב שפלה פתחו לפני זמן קצר בחקירת נסיבות תאונת דרכים קטלנית בצומת תל נוף במעורבות שלושה כלי רכב פרטיים .
בוחני התנועה של משטרת ישראל הגיעו לזירה ואוספים ממצאים, במסגרת חקירת נסיבות התאונה.

כאמור, בשעה 10:16 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על תאונת דרכים בכביש 4103 בצומת תל נוף.

חובשים ופראמדיקים של מד"א קובעים את מותה של צעירה כבת 20. ומפנים לבית החולים קפלן 2 פצועות בהן: צעירה כבת 20 במצב אנוש עם פגיעה רב מערכתית תוך כדי פעולות החייאה ואישה בת 25 במצב קל.

חובש רפואת חירום במד"א עדן סיני וחובש בכיר גיל משרקי סיפרו: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד בין שלושה כלי רכב. צעירה כבת 20 נלכדה באחד מכלי הרכב במרכז הכביש כשהיא מחוסרת הכרה עם פגיעה רב מערכתית. ביצענו בדיקות רפואיות ונאלצנו לקבוע את מותה. נהגת רכב נוסף שהיה בשטח פתוח סמוך לכביש נלכדה כשהיא מחוסרת הכרה היא חולצה תוך כדי טיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה והנשמה העברנו אותה במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה לבית החולים תוך כדי פעולות החייאה כשמצבה אנוש. נהגת הרכב השלישי אישה בת 25 שהתהלכה בזירה פונתה באמבולנס מד"א לבית החולים כשהיא במצב קל."

 

צילום: תיעוד מד"א

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות