ניוזים חמיםחדשות

הסופה "אביבה" מכה במלוא עוצמתה וגורמת למספר פצועים בת"א: עם נפילת זגוגיות מבניין על הולכת רגל ופגיעה של אישה מחפץ כבד שעף לעברה במלך ג'ורג'

הסופה "אביבה" הגיעה במלוא עוצמתה משעות הבוקר וגורמת למספר פצועים בתל אביב, למרבה המזל כולם במצב קל יחסית

הסופה "אביבה" הגיעה כמובטח משעות הבוקר וכבר גורמת לנזקים ברכוש ובגוף בתל אביב: בשעה 07:59 התקבל דיווח על גבר שנפל ברחוב ככל הנראה בעקבות הרוחות העזות ברחוב רמה בתל אביב. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח איכילוב, גבר בן 81 בהכרה במצב קל.

חובש רפואת חירום נחום נחמיאס סיפר: "כשהגענו למקום עלינו לדירה בבניין מגורים סמוך. סיפרו לנו שהוא נפל בעקבות הרוחות העזות ואחד האזרחים הכניס אותו לדירה בכדי לשמור עליו שלא יהיה ברחוב עם הרוחות החזקות. הוא היה בהכרה וסבל מחבלות קלות בגפיים עליונות. הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית חולים כשהוא במצב קל."
זמן קצר לאחר מכן, בשעה 08:24 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן, על רוכבת אופניים שנפצעה מחלון זכוכית שנפל מבניין מגורים ברחוב המסגר בתל אביב. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח איכילוב, צעירה בת 23 במצב בינוני, עם חבלת ראש.

פראמדיקים במד"א איתי כהן ורונן כהן סיפרו: "ראינו את הרוכבת כשהיא בהכרה עם חבלת ראש שבסמוך אליה היו שברי זכוכיות. היא סבלה מחבלה בראש ובכאבים בפלג גופה העליון. הענקנו לה טיפול רפואי ופינינו אותה לבית חולים במצב יציב. הקסדה שהייתה על ראשה ללא ספק הצילה אותה מפציעה קשה הרבה יותר ויכל להסתיים בטרגדיה."
כעבור כחצי שעה, בשעה 08:57 התקבל דיווח על אישה שנפצעה מחפץ שעף מהרוח ברחוב המלך ג'ורג' בתל אביב. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח איכילוב, אישה בת 33 במצב קל.

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות