ניוזים חמיםחדשות

תושבים בפ"ת נדהמו לראות שהעירייה שלחה הבוקר בשיא הגשם עובדי ניקיון לרחובות. אז איך בעירייה מסבירים את זה?

מסתבר שעבור ראשי עיריית פתח תקווה יש עובדים שקופים, אחרת קשה להבין למה עובדי ניקיון נשלחו לנקות מדרכות בשיא הגשם היום. תושבים שראו זאת אף פנו למוקד העירייה וביקשו תשובות

תושבים בפתח תקווה נדהמו לראות הבוקר, בשיא הסערה והגשם, עובדי ניקיון מבוגרים של העירייה שנשלחו לרחובות לנקות מדרכות בגשם השוטף.

מיטל, תושבת העיר אומרת: "כל חורף אותו סיפור. מלכתחילה למה לא להגדיל ראש ולא להוציא אותם בכלל למה צריך להגיע למצב שהתושבים מתערבים, מה קרה לחמלה ואנושיות?".

תושבים שונים פנו למוקד העירייה וביקשו לדעת מדוע העובדים השקופים נשלחים לרחוב בגשם שוטף: "אף אחד לא ידע לענות על זה, בזמן שראש העיר ואנשי העירייה יושבים להם במשרדים המחוממים שלהם".

אז איך מסבירים את זה בעיריית פתח תקווה?

"עיריית פ"ת השקיעה בשנים האחרונות תקציבי עתק בשדרוג מערכות הניקוז העירוניות, מה שמאפשר לצלוח מערכות גשומות מאוד, כמו המערכת הנוכחית, ללא אירועי הצפות חריגות כפי שקורה בערים רבות אחרות. לצד ההכנה שנעשית באופן שוטף, פעילות הצוותים בשטח היא חשובה מאוד בימים בהם יורדים ממטרים רבים במשך זמן קצר. בתוך כך, עובדי הניקיון מוודאים כי הניקוזים תקינים, ופועלים לניקוי האשפה שנסחפת לכיוון הניקוזים. אלמלא פעילותם החשובה, הניקוזים עשויים להיסתם ובכך לגרום להצפות".

 

צילום: רשת פייסבוק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות