ניוזים חמיםחדשות

התמוטט בביתו וניצל בזכות מפעם (דפיברליטור)

לפני כשבועיים וחצי, בעת ששהה בביתו, החל רונן רפואה לחוש כאב חד בחזה. הוא הזעיק מיד את צוות מד"א בטלפון החירום 101 ואל הזירה הגיעו במהירות החובשים הבכירים מד"א חגי נוף ואלכסיי פורטנוב. דקות לאחר שהגיעו ותוך כדי הבדיקות הרפואיות, רונן לקה בדום לב ואיבד את הכרתו. חגי ואלכסיי החלו מיד בפעולות החייאה מאומצות ובעזרת מכשיר המפעם (דפיברילטור), נתנו מכות חשמל. לאחר דקות בודדות – ליבו שב לפעום, חייו של רונן ניצלו והוא פונה לבית החולים להמשך טיפול והתאוששות.

לאחר שרונן השתחרר מבית החולים, פגשו אותו חגי ואלכסיי בביתו, הפעם עם חיוכים ושמחה רבה למפגש סגירת מעגל מיוחד. במהלך המפגש, סיפר רונן כי החליט לקבל עליו 2 דברים, להניח תפילין בכל יום ולעבור קורס במד"א במטרה להתנדב בארגון בעתיד ולהציל חיים גם של אחרים.

רונן רפואה, המטופל שחייו ניצלו, סיפר: "אני לא זוכר הרבה מאותו היום, אבל אני רק יודע שבזכות חגי ואלכסיי, המלאכים בלבן ומכשיר המפעם – חזרתי לחיים ואני אפילו מחייך. המשפחה שלי קיבלה אותי שוב והכל בזכות מד"א. החלטתי אחרי המקרה שהיה לי ללמוד גם איך אני יכול להציל חיים, כדי שאוכל להפוך טרגדיה לנס".

החובשים הבכירים של מד"א חגי נוף ואלכסיי פורטנוב: "להגיע עכשיו לבית של רונן לא בריצה ובלי סירנה ואורות אדומים ולראות אותו עומד על הרגלים ומחייך עם המשפחה שלו זה מרגש מאוד. רק לפני שבועיים הוא התמוטט לנו ממש פה בידיים ובזכות מכשיר המפעם הצלחנו להחזיר אותו לחיים לאישתו ולילדיו. ששמענו שהוא החליט ללמוד עזרה ראשונה ולקבל עליו את משימת הצלת החיים בכדי להמשיך את הנתינה הזו הלאה שמחנו מאוד ואנחנו כבר מחכים לו שיצטרף אלינו למשפחת מד"א ויציל חיים."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות