ניוזים חמיםחדשות

יחידת הבילוש המיוחדת 747 של מרחב נתב"ג במחוז מרכז, סיכלה אמש הברחת ענק ארצה של למעלה מ- 15 קג' סם מסוג קוקאין וקטמין בשווי מיליוני ש"ח ועצרה 4 תושבות המרכז ושני גברים בחשד לבלדרות

בלשי היחידה המיוחדת 747 של משטרת ישראל במרחב נתב"ג, עצרו 4 נשים- תושבות המרכז בשנות ה - 20 לחייהן, בחשד לסחר, יבוא וייצוא סמים מסוגים שונים ארצה, בהיקף עצום ובשווי מוערך של מליוני ש"ח, לצד מעצר בן זוג וקרוב משפחה של אחת מהן בחשד למעורבות

במסגרת פעילות סמויה של היחידה המשטרתית 747, זיהו הבלשים תנועה חשודה של 4 נשים שנחתו בטיסה מגרמניה ובמהלך ניתוח ומעקב אחר תנועתן של החשודות לאורך מסלול הכניסה לארץ, משרוול המטוס, דרך ביקורת הדרכונים ועד איסוף המזוודות, הצליחו הבלשים לקשור בין הדמויות לעבירת הבלדרות .

בתוך כך, בבדיקת כבודתן של 3 החשודות, חשפו בלשי היחידה למעלה מ- 15 קילוגרמים של חומרים החשודים כסם מסוג קוקאין וקטמין, שהוסלקו בבקבוקי שמפו ומארזים של תוספי מזון ובריאות ואלה הועברו להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל.

חשודה נוספת- רביעית במספר, שהיתה עמן בטיסה, , נעצרה מחוץ לנתב"ג יחד עם בן זוגה וחשוד נוסף, קרוב משפחתה, שניסה להעלים את הסמים.

כאמור, המשטרה עצרה לחקירה את ארבע הנשים ושני הגברים בחשד להברחת סמים ובסיומה נכלאו, כאשר בכוונת חוקרי משטרת מרחב נתב"ג להביאם הבוקר לדיון בבימ"ש, בבקשה להאריך את מעצרם בהתאם לצורכי החקירה.

זה המקום לציין, כי המעצר אמש של 6 החשודים וסיכול הברחת הסמים העצומה ארצה ע"י בלשי יחידת העלית 747, מצטרפת ל הישג מבצעי נוסף של היחידה מסוף השבוע האחרון, במהלכו עצרה היחידה בשת"פ מרחב יפתח, 3 זוגות וגבר נוסף (סה"כ 7 חשודים) שניסו להבריח ארצה מעל 40 ליטר של חומר החשוד כ- gbl המוכר כ"סם האונס".

מפקד מחוז מרכז- ניצב אבי ביטון, שיבח את פעילות שוטרי מרחב נתב"ג ויחידת הבילוש 747 בפרט, וציין : "הצלתם חיים של אזרחים רבים, סיכלתם פשיעה בהתאם לאסטרטגיה ההתקפית, והבאתם את החשודים אחר סורג ובריח".

זו דרכנו המקצועית, זאת השליחות, המשמעות והייעוד של כל שוטר – לפעול למען שלום הציבור ובטחונו. מצדיע לכם .

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות