ניוזים חמיםחדשות

מלחמות בין כנופיות נערים בפ"ת הביאה לדקירת נער בן 14.. בגלל טעות בזיהוי. חשבו ששייך בטעות לכנופייה יריבה

חוקרי מחלק הנוער בתחנת פתח תקווה עצרו 3 נערים בני 15 ובגיר תושבי העיר בגין תקיפה אכזרית של נער בן 14 אחר, כשחשבו בטעות ששייך לכנופייה יריבה

 

חוקרי מחלק הנוער בתחנת המשטרה בפתח תקווה פתחו לפני כשבועיים בחקירה עם קבלת דיווח בגין דקירת קטין כבן 14 תושב העיר על ידי קטינים אחרים וזאת לאחר שחשבו בטעות כי הקורבן משתייך לחבורת קטינים אחרת עימה מסוכסכים החשודים.

כתוצאה מהדקירות נזקק הקורבן לטיפול רפואי והוא פונה אל המרכז הרפואי בלינסון בעיר.

כאמור, חקירה מאומצת שנפתחה במחלק הנוער בתחנת המשטרה בפתח תקווה, הביאה כעבור מספר ימים למעצרם של 2 מהחשודים בגילאי 15 ,16 ובסוף השבוע הוגש נגדם כתב אישום בגין המיוחס להם.

עם התקדמות החקירה עצרו חוקרי מחלק הנוער 2 חשודים נוספים בתקיפה – תושבי פתח תקווה בגילאי 17, 23, מעצרם של 2 החשודים הוארך בהתאם לצרכי החקירה והבוקר כאמור הוגש נגדם כתב אישום בגין המיוחס להם.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות