ניוזים חמיםחדשות

רמלה: תינוק כבן שנה ננעל בשגגה ברכב, וחולץ בשלום על ידי מתנדב ידידים • "סיפוק אדיר כל פעם מחדש"

התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות תינוק כבן שנה שננעל בשגגה ברכב לעיני אמו, בחניון קניון עזריאלי ברמלה.

נעמה רוזנברג – מוקדנית ידידים מפרוייקט מעורבות חברתית, ענתה לשיחה והעבירה את הקריאה לקבוצת החירום. מוישי צרפתי – אחראי מתנדבים סניף מודיעין עילית, נענה לקריאה והגיע במהירות למקום. בפעולות מהירות חילץ מוישי את הפעוט בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

מוישי: "הייתי בדרכי חזרה הביתה ממקום לימודי כשלפתע התקבלה קריאה בקבוצת החירום. הגעתי במהירות למקום והתחלתי בחילוץ. בשלבי חילוץ מתקדמים אחד הנוכחים במקום הביא מפתח לרכב ובכך הצלחנו להוציא את התינוק בשלום. האמא והסבתא התרגשו והודו מאוד על הפעילות הברוכה ועל המהירות שבה הגעתי לסייע ולעזור. זה סיפוק גדול בשבילי כל פעם מחדש."

בארגון ידידים שבים וקוראים להורים לשאת עליהם את מפתח הרכב בכל יציאה ממנו• במקרה נעילת רכב יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות