ניוזים חמיםחדשותתל אביב - יפו

בתום חקירה משטרתית מסועפת ומורכבת הגישה יחידת התביעות במחוז ת"א כתב אישום נגד תושב ת"א, בן 51, ובו 18 סעיפים של עבירות תקיפה ואיומים נגד בת זוגו

כתב התביעה, שהוגש בתום חקירה של תחנת לב ת"א, פורס מסכת התעללות ארוכת שנים של הנאשם כלפי בת זוגו (49) תוך שהוא מערב את בניהם הבגירים (19, 29) ושולח אף להם הודעות מאיימות נגד הקורבן: ... "אני אגלף לה את העור! אתה יודע מה זה לגלף לה את העור?.." "אם התשובה שלילית תגיד לה היא מתה ככה תגיד לה"

במשך שנים איים הנאשם על רעייתו, ביזה אותה במילות גנאי תקף אותה פיזית בסטירות, חניקות ומנע ממנה מספר פעמים לצאת מהבית, תוך שהוא נוטל מרשותה את הטלפון הסלולרי שלה על מנת שלא תוכל להזעיק עזרה.

באירוע מחודש אוקטובר 2022 מנע הנאשם מאשתו לצאת לעבודתה ואיים לשפוך על פניה חומצה ומים רותחים על מנת לפגוע בחיצוניותה כדי שאף אחד לא ייסתכל עליה.

אחד האישומים כולל מקרה מנובמבר 2022 בו תקף הנאשם את בנם (19) לאחר שזה יצא להגנת אימו.

על מנת להגם על חייה נאלצה הקורבן לשהות במעון לנשים מוכות, אך גם כאשר שהתה שם המשיך הנאשם להטריד אותה.

המשטרה עצרה את הנאשם לפני שבועיים ומעצרו הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בת"א. אתמול כאמור הגישה נגדו יחידת התביעות במחוז ת"א כתב אישום נגדו ובקשת מעצר עד תום ההליכים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות