ניוזים חמיםחדשותפתח תקווה

פתח תקווה: פעוט ננעל בשגגה ברכב, מתנדבי ידידים חילצו אותו בשלום • "זמינות המתנדבים מעוררת הערצה"

התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות פעוט כבן שנתיים שננעל בשגגה ברכב לעיני אביו, ברחוב שיפר יצחק בפתח תקווה

מתניה חכמון, מוקדן ידידים שענה לשיחה, לקח פרטים והוציא את קריאת החירום. אביה וחניש – מנהל צוות כפר אברהם, יחד עם צביקה לוי, רויטל לוי, אלירן קאקולי, יהונתן נבנצאל, מניאל אל מרבוע וישורון ברקאי, מתנדבי סניף פתח תקווה, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו המתנדבים את הפעוט בשלום ובזריזות, ללא גרימת נזק לרכב.

אביה מספר: "קיבלתי את קריאת החירום בזמן שהייתי בביתי, והחלטתי לצאת בריצה למקום האירוע. בדרך ראיתי את רויטל נוסעת ברכבה והצטרפתי אליה. ברגע שנוצר עומס בהמשך הכביש, יצאתי מהרכב והמשכתי בריצה. עקב אתגר טכני בפתיחת הרכב, פעולת החילוץ הייתה מאתגרת, אך עם מאמץ הצלחתי לחלץ את הילד במהירות ובשלום. זו תחושה משמחת כל פעם מחדש להציל חיים. האב, מתנדב לשעבר בארגון, התרגש מאוד מהחילוץ והחליט לחזור להיות מתנדב פעיל".

הרב שמריה אבא שאול, מנהל סניף פתח תקווה, מוסיף: "הייתי במרחק דקות ספורות ממקום האירוע, ועד שהגעתי הפעוט חולץ. הזמינות של המתנדבים ברחבי העיר, שעוזבים את עיסוקם ורצים להציל חיים, מעוררת הערצה. כיף גדול לראות את הכוח העצום שיש לנו כארגון".

בידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את מפתח הרכב • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות