ניוזים חמיםחדשות

הסיוט של משתמשי התחב"צ באור יהודה ויהוד: "נהגי חברת 'קווים' מצפצפים עלינו על בסיס יומי. אנחנו עוברים גיהנום כל יום ולאף אחד לא אכפת שאלפי תושבים הפכו לחסרי אונים"

"סיוט על בסיס יומיומי", כך מתארים תושבים באור יהודה ויהוד את שירות האוטובוסים של חברת "קווים", כשנהגי האוטובוסים מחליטים על דעת עצמם לדלג על תחנות, לקצר קווים ובמקרה הטוב מגיעים באיחור של למעלה משעה. גם תלונות למשרד התחבורה ולחברה עצמה לא מושיעות

חברת התחבורה הציבורית "קווים" שאמורה לספק שירות קווי אוטובוס בכל ערי ויישובי בקעת אונו, בהם אור יהודה ויהוד, הופכת כבר זמן מה את חייהם של תושבי ישובים אלו לגיהנום יומיומי ולדברי התושבים הרבים שתלויים בקווים אלו כדי להגיע לעבודה, ללימודים וליעדים אחרים, נהגי חברת "קווים" עושים דין לעצמם ומחליטים לדלג על תחנות – במקרה הטוב- ופשוט לעשות "קיצורי מסלול" בתוך הערים.

כך קורה שנוסעים רבים מוצאים עצמם עומדים זמן ממושך בתחנות ומחכים לאוטובוסים שלא מגיעים כלל.

אוקסנה, תושבת אור יהודה המשתמשת בקווי האוטובוס מספרת: "הנהגים של חברת קווים עושים מה שבא להם. הם עושים קיצורי דרך ומדלגים על תחנות. קווים שיוצאים מאור יהודה לא מגיעים למרכז עצמאות ולרחוב החצב, כי ככה נוח להם לנהגים לקצר.

סיוון אמא לילדים בעיר מספרת: "הילדים מסתכלים על האפליקציה ומתכננים את היציאה לבית הספר ולתנועות הנוער לפי זה. הם עומדים לפעמים מעל שעה ואף אוטובוס לא עוצר או מגיע. ילדים מאחרים לבית הספר ועומדים לבד זמן ארוך מאוד בתחנה, זה בלתי אפשרי להמשיך ככה".

גם בעיר השכנה, יהוד, נוסעים רבים "חווים" חווית שירות ונסיעה רעועות מחברת "קווים". כך נוסעים רבים המשתמשים בקווים 36 ו-37 של חברת קווים מספרים: "אנחנו יכולים לעמוד מעל שעה וחצי בתחנה ואף אוטובוס לא מגיע.  ליאת מספרת: "היום חיכיתי מעל שעה לקו 37, כדי להגיע לעבודה, והוא בכלל לא הגיע. הגדלתי ראש ופניתי להתלונן במשרד התחבורה. לא נראה לי שזה מזיז למישהו. אנחנו הפכנו לשבויים של חברת קווים. מאחרים לעבודה, גם כשאנחנו יוצאים מהבית בשש וחצי. זה לא יאמן".

אורית מספרת: "ניסיתי להגיע היום מקריית אונו ליהוד. מרחק של כלום, לקח לי להגיע באוטובוס קווים מעל לשעה ורבע. זה לא משהו שאפשר לומר שזה בגדר של פעם בתקופה, זה על בסיס יומי. מדברים על שימוש בתחבורה ציבורית, אבל אם ככה נראית תחבורה הציבורית כאן, כדאי כבר לעמוד בפקק עם הרכב. רק הבעיה שלא לכולם יש רכב, מה יעשו קשישים, תלמידים ואנשים שאין להם רכב?".

מחברת "קווים" נמסר בתגובה: "באור יהודה, קרית אונו ויהוד מתבצעות עבודות תשתית ארוכות, הכוללות שינויים תדירים, וגורמות לחסימת כבישים ופקקי תנועה.
חברת קווים נאלצת לשנות את מסלולי האוטובוסים ולבצע את ההתאמות הנדרשות בהתאם לעבודות התשתית, בכדי למזער את הפגיעה בנוסעים ועמידה ארוכה בפקקים.
השינויים מפורסמים באופן שוטף באתר החברה. אנו מתנצלים בפני הנוסעים על אי הנעימות שנגרמת להם".

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות