ניוזים חמיםחדשות

ראש הצוות לטיפול וצמצום האלימות בכבישים ניצב יהודה בן עטר: "הטיפול באלימות בכבישים משימה לאומית"

הפורום לטיפול וצמצום תופעת האלימות בכבישים בראשות ר׳ אגף התנועה ניצב יהודה בן עטר התכנס היום באגף התנועה של משטרת ישראל לדיון ראשון לבחינת היקף התופעה ודרכי הטיפול האפשריים

חברי הפורום שהוקם בהנחיית מפכ״ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי דנו היום גם בשורה של הצעות לצעדי התמודדות ואכיפה של האלימות בכבישים.

בפורום חברים : ר׳ את״ן ניצב יהודה בן עטר , רח״ט חקירות תנ״צ שלומית לנדס , רח״ט תביעות תנ״צ דדו זמיר , רמ״ח מבצעים נצ״מ אופיר בינדר , דובר המשטרה נצ״מ אלי לוי , קצין אג׳מ אגף התנועה נצ״מ חי מזרחי , רמ״ח תנועה באגף התנועה נצ״מ שלי שאול, פרקליט מחוז דרום ארז פדן, מנכ״ל עמותת אור ירוק עו"ד יניב יעקב, מנהלת חטיבת החינוך וההסברה ברלב״ד נחמה לאור דרורי, הקרמינולגית ד״ר נילי כהן רוכברגר , ונציגי משטרה מאח״מ, אג״ת , הייעוץ המשפטי והייעוץ הארגוני במשטרה.

ניצב יהודה בן עטר: "משטרת ישראל רואה כמשימה מהמעלה הראשונה את הטיפול בתופעות של אלימות מכל סוג ובהן תופעת האלימות בכבישים. ההתגייסות הרחבה של המשתתפים בפורום מלמדת על החשיבות שכלל הגופים מיחסים לטיפול בתופעה. בקרוב נגבש את הרעיונות של כלל החברים בפורום ונציג אותם למפכ״ל. כבר כעת משטרת ישראל פועלת בעוצמה ובנחישות רבה לטיפול באלימות בכביש תוך הגשת כתבי אישום כנגד החשודים. אני קורא לאזרחים שנופלים קורבן לאלימות מכל סוג או מוצאים עצמם עדים למקרה אלימות לדווח מיד למוקד 100 של המשטרה״.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות