ניוזים חמיםחדשות

10 שנות מאסר נגזרו על אדהם בשיר, שהשתתף בלינץ' במור ג'אנאשווילי בעכו במהלך "שומר החומות". מהומה באולם ביהמ"ש בחיפה

10 שנות מאסר נגזרו על אדהם בשיר, בן ה-24 שהשתתף בלינץ' האכזרי במור ג'אנאשווילי, במהלך "שומר החומות", כשהכה אותו באלה באכזריות וכמעט גרם למותו

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר היום 10 שנות מאסר בפועל על אדהם בשיר שהשתתף בלינץ' שנעשה במור ג'אנאשווילי בעכו במהלך מבצע שומר החומות.

לאחר מתן גזר הדין התפתחה תגרה באולם בית המשפט בין בני משפחתו של בשיר לחבריו ומשפחתו של מור ג'אנאשווילי.

בדיון, הפרקליטות ביקשה לגזור על בשיר עונש מאסר של 10 עד 13 שנים, ואילו סנגורו ביקש שנה בכלא עד ארבע. מלבד עונש המאסר, בשיר ישלם לג'אנאשווילי 150 אלף שקל פיצויים.

כזכור, בשיר ועוד 6 מתפרעים יידו אבנים ערב אחד ב"שומר החומות" לעבר רכבו של ג'אנאשווילי, בזמן שנסע בעכו.

בניסיונו להימלט מהמתפרעים, איבד ג'אנאשווילי שליטה על הרכב והתנגש בחומה בפינת הרחובות, ובדרך גם פגע בצעיר ערבי שעמד שם.

ג'אנאשווילי ניסה להימלט מהרכב, אלא שהפורעים, בהם בשיר, תפסו אותו והיכו אותו באלה והטיחו אותו לקרקע. המתפרעים חבטו בו מספר רב של פעמים והביאו לפציעתו הקשה.

בשיר עצמו אף השתמש בזמן הלינץ' באלה, מתוך כוונה לגרום לג'נאשווילי חבלה חמורה, נכות או מום, והכול מתוך מניע לאומני-אידיאולוגי.

צילום מסך: כאן 11

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות