ניוזים חמיםחדשות

2 נרצחים בפיגוע מורכב במספר זירות באריאל וכביש 5: החל בדקירות, דרס, פגע ברכבים ודקר נהגים שפגע בהם בתאונה מכוונת

פיגוע מורכב, במספר זירות באריאל וכביש 5 שגובה 2 נרצחים, 6 פצועים בהם אנוש וקשה. המחבל דקר, דרס למוות והמשיך במסע הרג קשה, כשלבסוף נוטרל

מסע הרג קשה ומורכב במספר זירות באריאל: מחבל הגיע לתחנת דלק באריאל ודקר שם 4 אנשים. משם המחבל עלה על רכב והחל לדהור בכביש ופגע ברכבים אחרים, מפגיעה באחד הרכבים נהרג אזרח שהיה ברכבו בכביש 5, משם המחבל המשיך ועלה על רכב ב.מ.וו שגנב ושוב התנגש ברכבים אחרים וניסה לדקור את הנהגים שבהם.

אנשי כוחות הביטחון שהגיעו למקום, ירו במחבל ונטרלו אותו.

ממד"א נמסר:

חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל העניקו טיפול רפואי לסה"כ 6 נפגעים, בהם 2 שמותם נקבע בשטח (1 באריאל ו-1 בכביש 5) ופינו לבי"ח בלינסון 4 פצועים, בהם 1 אנוש ו-3 קשה.

באזור התעשיה באריאל סמוך לתחנת דלק טן: פראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של גבר כבן 35 עם פצעי דקירה בפלג גופו העליון ומפנים לבי"ח בלינסון בסיוע כוח רפואה של צה"ל 3 פצועים, בהם 1 אנוש תוך כי פעולות החייאה ו-2 קשה בהכרה כבני 40 עם פצעי דקירה.

בכביש 5 ממחלף חוצה שומרון לפדואל:
פראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של גבר בן 50 עם פגיעה רב מערכתית שנפגע בתאונת דרכים ומפנים לבי"ח בלינסון גבר בן 35 במצב קשה בהכרה עם דקירה בפלג גופו העליון.

*דוברות מד"א":* סיכום לפיגוע בשומרון:

חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל העניקו טיפול רפואי לסה"כ 6 נפגעים, בהם 2 שמותם נקבע בשטח (1 באריאל ו-1 בכביש 5) ופינו לבי"ח בלינסון 4 פצועים, בהם 1 אנוש ו-3 קשה.

 

צילום: תיעוד מד"א

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות