ניוזים חמיםחדשות

צפו בתיעוד: מעשה נקמנות של ראש עיריית ר"ג כלפי בעלי עסקים במתחם הבורסה, הצית חילופי דברים קשים בינו ליו"ר האופוזיציה ליעד אילני והכל בקבוצת תושבים נדהמים של רמת חן

כתבה על מעשה נקמנות של ראש עיריית ר"ג כלפי בעלי עסקים במתחם הבורסה הצית חילופי דברים קשים בינו למועמד להחליפו, ליעד אילני. שאמה לאילני: "עוד שקר של ילדון מתוסכל". אילני הגיב לו: "בוא לפוליגרף. בינתיים הילד היחיד שדאג לאבא שלו בשבוע שעבר והשביח לו נכס מלא חריגות בניה שקנה ב 3.2 מיליון ש"ח לשווי של עשרות מיליוני ש"ח היית אתה. ילד טוב של אבא"

 

לפני מספר ימים שודרה כתבה בחדשות כאן 11, שהציגה טענות של בעל עסק בבניין עסקים במתחם הבורסה ברמת גן, כי ראש העיר שאמה הכהן מתנכל לו בעזרת משאית זבל שהציב כבר ימים ארוכים בפתח הבניין, לאחר ששאמה הכהן החליט על דעת עצמו כי בעל העסק אחראי למותם של 3 עצים במקום, דבר שאין לו הוכחה.

אלא שכל זה נתן את האות לתחילת התכתשות קשה בין ראש העירייה כרמל שאמה הכהן לבין המתמודד מולו להחליפו מ"מ ראש העיר לשעבר ליעד אילני, לאחר שחברת מועצת העיר עו"ד חיה מנע שיתפה קישור לכתבה בקבוצת הווטסאפ השכונתית של רמת חן.

בתגובה לשיתוף הכתבה על ידי חברת המועצה מנע הגיב ראש העיר שאמה הכהן: "יש כאלה אצלכם שמגינים על אנסים ויש על מחסלי עצים… כל הכבוד חיה… להגן על האינטרס הציבורי זו אינה אופציה בפוזיציה שבאופוזיציה?".

חבר המועצה אילני הגיב לו: "להגן על האינטרס הציבורי זה ללכת ולהגיש תלונה במשטרה ולא לנהוג כאחרון העבריינים" ומנע הוסיפה: "מה זה אצלכם? תסביר. מי נתן לך סמכות לחקור, לשפוט ולהעניש?".

אילני פנה למנע ושאל: "חיה, על איזה אנס את הגנת?" והיא השיבה לו "אף אחד". שאמה מיהר להגיב למנע: "לקרוא היטב מה כן כתוב ולא להתמם… את יודעת בדיוק על מה מדובר" והוסיף לאילני ומנע: "בכל אופן אנשי הפיקוח בבורסה שהותקפו פיזית יעודכנו על עמדתכם. מזלה של העיר שלא אתם קובעים. היינו חוזרים לימי שלטון החברה הטובים".

כאן, החלה הזירה להתחמם. אילני הגיב לשאמה: "אם הותקפו פיזית זה חמור מאוד. שלח את אחד השוטרים שהבאת לשמור עליך לשמור עליהם ולהגיש תלונה במשטרה. מה זו פה שכונה? שוק? קרבות בין בריונים? זו עירייה. גוף ציבורי". והוסיף עוד: "לי דווקא זכור כיצד אני ביקשתי מבכירי אגף הביטחון העירוני ללכת ולהגיש תלונה במשטרה כנגד בעל בית קפה שאיים על פקח עירוני והם אמרו לי שראש העיר נותן גב לבעל בית הקפה הזה והם לא יודעים מה לעשות".

שאמה הגיב לאילני: "עוד שקר של ילדון מתוסכל" ואילני השיב לו: "בוא לפוליגרף. בינתיים הילד היחיד שדאג לאבא שלו בשבוע שעבר והשביח לו נכס מלא חריגות בניה שקנה ב 3.2 מיליון שקל לשווי של עשרות מיליוני ש"ח היית אתה. ילד טוב של אבא". שאמה השיב: "הנה עןד תביעת לשון הרע בזדון", אך נראה שאילני לא ממש התרגש מהאיום והגיב לשאמה: "אחד העם 14, דירה 125 ר"ג. ממתין לתביעות. אשמח מאוד להציג ראיות בבית משפט" ואף הוסיף: "להאשים את חיה מנע שמגינה על אנסים? תתבייש לך. בגלל שבן משפחתה הגן על אנס אז היא קשורה? אתה שכל היום בוכה על כך שמערבים משפחה, מערב משפחה? מה היא קשורה? מישהו האשים אותך בהגנה על אנסים בגלל שיש לך חברים טובים שהואשמו בכך? מישהו האשים אותך במעילות ענק כי בת משפחתך הואשמה? נגמרו הימים שיכולת להלך אימים בבריונות. לא איתי. עכשיו תעשה הפסקה בשופינג שלך בשיקגו או ניו יורק או לונדון או השד כבר יודע איפה ותשיב לתושבות שכתבו פה הבוקר מדוע אין 500 איש ששוכבים על הכביש כדי למנוע את עבודות הקו הסגול העילי של הרכבת הקלה. פעם אחת בחיים שלך תיקח כבר אחריות על משהו".

מערכת הבחירות ברמת-גן כבר החלה ואין ספק שהיא תהיה סוערת במיוחד.

בעיריית רמת גן בחרו שלא להגיב.

פנינו לתגובת יו"ר האופוזיציה, ליעד אילני, שאף הוא סרב להגיב על הדברים.

 

צילום: רשת ניוזים, תיעוד: קבוצת ווטסאפ רמת חן

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות