ניוזים חמיםחדשות

צפו בתיעוד: גשמים ראשונים והעיר חולון התעוררה לרחובות מוצפים, רכבים ששקעו ונזקקו לחילוץ ותושבים שלא יכלו לצאת מביתם. תושבים: "עוד לא התחיל החורף והעיר על הברכיים, שוב העירייה נרדמה"

גשמים ראשונים שוב גרמו להצפות נרחבות ונזקים ברחובות העיר חולון. התושבים זועמים: "כל שנה ראש העירייה מתרברב שהתשתיות הוכנו לחורף ורק מגיע גשם רגיל ראשון ורכבים שוקעים, אנשים לא יכולים לצאת מהבית לעבודה וללימודים"

החורף עדיין לא החל רשמית, אלא שלילה של גשמים – גם לא כאלו שחורגים מהממוצע בעונה, הביאה מספר רחובות בעיר חולון להיות מוצפים עם רכבים ששקעו לגמרי ונזקקו לחילוץ, תושבים שלא יכלו לצאת מביתם ונזקים למבנים.

ההצפות הגדולות נרשמו ברחוב בצלאל, רחוב הפלד, במספר רחובות בשכונת ג'סי כהן ואף ברחוב פיכמן.

יורי, תושב חולון סיפר: "הרכב שלי עבר בקצה רחוב בצלאל והוצך, לא הצלחתי להמשיך, הרכב פשוט נתקע. זאת שערורייה, כל שנה אותו סיפור, כל שנה ראש העיר ששון מצטלם ליד עובדים שכביכול מנקים פתחי ניקוז וכלום לא מדתנה".

תושבים רבים מתחו ביקורת קשה על העירייה שהתפארה בשבועות האחרונים על כך שהוכנו התשתיות בעיר לקראת הגשמים, כשכפי שענבל תושבת ג'סי כהן אומרת: "אם הם עושים עבודות, למה באותם מקומות כל פעם אנחנו מוצפים ושוקעים? לא לומדים לקח? איפה ההכנה שמוטי ששון התפאר בה?".

תגובת עיריית חולון: "מדובר בגשם הראשון לעונת החורף שמתאפיין בסחיפת פסולת ועלים שסותמים את הקולטנים וזאת למרות הניקיון היסודי שנעשה בעיר ובקולטנים מבעוד מועד.

"ברחוב פיכמן נפער בור כתוצאה מעבודות הרכבת הקלה ואנשי נת"ע נקראו למקום על ידי העירייה וטיפלו במפגע. ברחוב הפלד קיימת בעיה הנדסית המוכרת לעירייה, מאחר שבמקום קיים שקע אבסולוטי המנקז אליו מים ממספר רחובות המצריך פתרון מורכב והעירייה כבר מצויה בהליך של תכנון הנדסי לפתרון הבעיה. ברחוב בצלאל נסתמו הקולטנים כתוצאה מסחף ולאחר שהעירייה ניקתה אותם שוב המים ירדו בתוך זמן קצר".

 

צילומים: פייסבוק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות