ניוזים חמיםחדשות

החלפת פיקוד מחוז דרום של שירות בתי הסוהר.

נערך טקס חילוף מפקד מחוז דרום של שירות בתי הסוהר במעמד נציבת בתי הסוהר, רב גונדר קטי פרי, מנכ"ל המשרד לבטחון הפנים מר תומר לוטן, סגל הפיקוד הבכיר הארצי וסגל פיקוד מחוז דרום.

מפקד המחוז הנכנס, גונדר חזי מרקוביץ׳, החליף בתפקיד את גונדר משה אוחיון הפורש לגמלאות לאחר 32 שנות שירות בשב"ס ובמשטרת ישראל בהם כיהן בתפקידים שונים ומגוונים.

מפקד מחוז דרום הנכנס, גונדר חזי מרקוביץ׳ התגייס לשב״ס ב-2006 ומאז שירת במגוון תפקידי שטח ומטה וביניהם מפקד בית סוהר נפחא, מפקד בית סוהר אלה ומפקד בימ״ר אוה״ק. בתפקידו האחרון שימש כראש את״ל, אגף תכנון ולוגיסטיקה, האמון על עבודת המטה בשב"ס ובין היתר על פרוייקטי הבינוי האסטרטגיים. מרקוביץ׳ בוגר תואר ראשון במדעי החברה בעל תואר שני במדע המדינה, בוגר המכללה לבטחון לאומי.

תג"ד יקי (יעקב) זנו ימלא את מקום ראש את״ל היוצא מרקוביץ'.
זנו המשמש כראש חטיבת הטכנולוגיה בשב״ס מאפריל 2021 הוא מהנדס מחשבים במקצועו בוגר הטכניון בחיפה ובעל תואר שני במנהל עסקים מאונ׳ בן גוריון שניהם בהצטיינות.
זנו מילא מספר תפקידים בכירים בחברות ציבוריות, ביניהם סמנכ"ל טכנולוגיות ורשת בחברת 'בזק' וסמנכ״ל טכנולוגיות ותפעול ב'דיסקונט'.
זנו מוביל בשנה האחרונה את המהפיכה הטכנולוגית בשב״ס על פי התוכנית הרב שנתית 'קברניט הנציבה'.

נציבת בתי הסוהר רב גונדר קטי פרי, שמינתה את מרקוביץ׳ למפקד מחוז דרום ואת זנו למ"מ ראש את״ל התייחסה בטקס לשני המינויים החדשים:
״במעמד המיוחד הזה, אני רוצה להודות לממ"ז דרום היוצא גונדר משה אוחיון על 32 שנות שירות שהעניק בשירות למען בטחון המדינה, במהלך שנות שירותו בשב"ס, כיהן גונדר אוחיון בתפקידים בכירים ומשמעותיים בצירי הליבה בשב"ס. אבקש לברך את גונדר חזי מרקוביץ׳ שנכנס למשימה מאתגרת, עמוסה ומלאת אחריות כמפקד המחוז. כמי שהייתה מפקדת מחוז דרום אני מכירה היטב את כובד המשימה ועד כמה ההצלחה של המחוז היא הצלחה לארגון כולו. אין לי ספק שתוביל את המחוז קדימה בכישרון רב.
למ"מ ראש את״ל החדש, תג״ד יקי זנו, אני מאחלת לך ולנו שתמשיך בדרכך להוביל תהליכי שינוי חדשניים בשב״ס, לפניך לא מעט פרויקטים ובראשם הקמת מתחם הכליאה החדש במגידו, ברכות והצלחה״

https://newzim.co.il/wp-login.php

צילום: דוברות שב"ס
צילום: דוברות שב"ס
צילום: דוברות שב"ס
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות