ניוזים חמיםחדשות

לאחר מרדף, נעצרו שני צעירים מרמלה שירו הלילה לעבר עסקים ברחוב שינקין בת"א

2 יורים משני כלי רכב שונים ירו הלילה ברחוב שינקין בתל אביב וגרמו לבהלה בקרב התושבים במקום. לאחר מרדף, שניים מהיורים נתפסו

הירי הלילה שהבהיל תושבים בתל אביב: לאחר מרדף, נעצרו שני צעירים בשנות ה-20 לחייהם בחשד שירו הלילה מרכב ברחוב שינקין בתל אביב.

הלילה התקבלו דיווחים במשטרה מתושבים באזור רחוב שינקין, ששמעו קולות ירי. שוטרים שהגיעו לזירה מצאו תרמילי אקדח מפוזרים ברחוב.

מבדיקה ראשונית עולה כי הירי בוצע משני כלי רכב שונים, בהמשך איתרו השוטרים את אחד הרכבים ביפו ולאחר מרדף רגלי הם עצרו את אחד החשודים. השוטרים אף מצאו אקדח שהוא השליך במהלך מנוסתו. לאחר מכן המשטרה עצרה חשוד נוסף שהיה עמו ברכב.

ככל העולה, מדובר בירי על רקע פלילי ולא היו נפגעים באירוע. שני החשודים, תושבי רמלה, יובאו היום לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בתל אביב.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות