ניוזים חמיםחדשות

תושב ר"ג שלח מכתבי סחיטה לחברות נדל"ן גדולות באזור דן ואיים שאם לא ישלמו לו מיליוני שקלים בביטקוין, יטמין מטעני חבלה בפרויקטים שלהן

כך איים וניסה לסחוט מיליוני שקלים תושב רמת גן בן 40 מחברות נדל"ן כמו אפריקה-ישראל, עזריאלי ואשטרום. האיום: "אם לא תשלמו, יונחו מטעני חבלה בפרויקטים שלכם"

המשטרה חשפה היום פרשה שכונתה "ד"ר בום". הפרשה נחשפה על ידי היחידה המרכזית במשטרת מחוז תל אביב עצרה גבר בן 40, תושב רמת גן, בחשד לסחיטות ונסיונות סחיטה של חברות הנדל"ן של עזריאלי, אשטרום וקנדה ישראל באמצעות הטמנת מטעני חבלה בפרויקטים שלהן ברחבי גוש דן.

על פי החשד, החשוד נהג לשלוח מכתבים לחברות האלו ובהם דרש שישלמוצלו מיליוני שקלים בביטקוין תמורת הסרת האיום, אך החברות לא הסכימו לשלם.

במשטרה סיפרו כי: "מדובר בחקירה סמויה ומסועפת של ימ"ר מחוז תל אביב, שחשפה חשדות להטמנה ופיצוץ של מטעני חבלה בפרויקטים נדל"ניים, דרישות תשלום של מיליונים במטבע קריפטו ואיומים באמצעות שיגור מכתבים לדירקטוריונים של קבוצות נדל"ן".

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות