ניוזים חמיםחדשות

פופוליזם גרסת עיריית ר"ג. תושבים בעיר כועסים: "הולכים להקרין על מסכי ענק ולשפוך כסף על משחק של מכבי חיפה, במקום לממן חברות אבטחה בשכונות שחוות גהינום או להשקיע בקבוצות הספורט בעיר שמתחננות לעזרה"

האם ראש עיריית רמת גן מבזבז כספי ציבור ללא שיקול דעת, בשנת הבחירות שבפתח? זה מה שטוענים תושבים בעיר, כשהערב עיריית רמת גן תממן צפייה המונית במשחק של מכבי חיפה, כשאת הכסף הזה יכלה להפנות למשל לקבוצות הספורט המקומיות ברמת גן שמשוועות לעזרה

עיריית רמת גן יצאה בהכרזה והזמנה לתושבי העיר לבוא ולצפות בפארק הלאומי, על גבי מסך ענק היום בערב במשחק בין פריז סאן ז'רמיין למכבי חיפה. רק עוד עירייה אחת עושה זאת היום – וזאת עיריית חיפה שהקבוצה המשחקת היא ביתית.

עלות הקרנה כזאת היא כמה עשרות אלפי שקלים – בעיקר למימון זכויות שידור.

הדבר הזה עורר כעס בקרב לא מעט תושבים. רונן, שגר בשכונת חרוזים בעיר שבה התושבים סובלים כבר שבועות בלילות מירי זיקוקים, אמר בכעס: "במקום שהעירייה תממן חברת אבטחה שתסתובב כאן ותשים קץ לטרור של ממש שאנו חווים כאן, הולך מר ראש העיר ושופך כספים בשנת הבחירות על פופוליזם בשקל".

שרון, תושבת מרכז העיר מוסיפה: "הרחובות במרכז מטונפים, עם זבל במדרכות ומכת זבובים. פנינו למוקד העירייה לטפל בפחים שנשפכים לרחוב, אבל כנראה זה לא מצטלם יפה כמו לשפוך כסף על אירועים בהם כרמל שאמה מופיע עם חיוך".

אחרים תוהים מדוע הכסף הזה לא הולך לטובת קבוצות הספורט בכדורגל וכדורסל שמשוועות לעזרה כלכלית.

בוקי נאה, תושב העיר ועיתונאי מוכר, וכן אוהד ספורט אדוק של הקבוצות העירוניות מסכם ל"ניוזים מרכז": "שערורייה מצד ראש עיר שמחלק לתושבים לחם ושעשועים לקראת הבחירות הבאות ומתעלל בקבוצות הכדורגל של רמת גן".

לא פעם נמתחה ביקורת על הבזבוז בו נוקט כרמל שאמה הכהן, כמו ריבוי הנסיעות שלו לחו"ל ורק לאחרונה חשף חבר המועצה, אביהוא בן משה, כי שאמה הזמין תערוכת פרחים לציון 102 שנה לרמת גן (לא ברור מדוע זה תאריך לחגיגות) בעלות של בין 8-14 מיליוני שקלים.

מעיריית ר"ג לא נמסרה תגובה עד לפרסום הכתבה.

 

צילום: ניוזים מרכז

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות