ניוזים חמיםחדשות

כנופייה מהפזורה הבדואית החלה לעקור ולגנוב כספומטים ברחבי פ"ת, בעזרת רכבים שקשרו אליהם

המשטרה פענחה, אירועי שוד של כספומטים בפתח תקווה על ידי עקירתם באמצעות כלי רכב גנובים ומשוכפלים. בהתאם לממצאי החקירה הגישה אתמול התביעה המשטרתית כתב אישום נגד החשוד- תושב תל שבע

 

שוטרי תחנת המשטרה בפתח תקווה הבחינו לפני כשבוע ברכב שעורר את חשדם בעיר ובתום מרדף, במהלכו הספיק הנהג החשוד לפרוץ מחסום דוקרנים ולפגע בעמוד חשמל, הצליחו לעוצרו.

בתוך כך, בחיפוש ברכבו תפסו השוטרים כלי פריצה ובחקירתו בתחנת המשטרה בפ"ת עלה כי מספר שעות קודם לכן גנב הנאשם יחד עם אחרים רכב ובו הרכיבו לוחית רישוי גנובה של רכב אחר, במטרה לטשטש עקבותיהם, ובאמצעות הרכב חיברו רתמות לכספומטים באזור התעשיה בעיר ועקרו אותם ממקומם, כדי לגנוב תכולתם.

בנוסף, פרץ הנאשם לחנות נוחות סמוכה למקום וגנב משם מאות חפיסות סיגריות ועשרות רבות של חבילות טבק, ניירות גלגול, פילטרים וציוד נילווה בשווי אלפי שקל.

מעצרו של החשוד, תושב תל שבע בגיל 40 הוארך מעת לעת בהתאם לצרכי החקירה ובסיומה הגישה כאמור יחידת התביעות במחוז מרכז של משטרת ישראל כתב אישום בגין המיוחס שלו.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות